  • Data: 2003-04-09 14:28:27
    Temat: Re: naloty - kolejny wątek
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marcin Debowski" <a...@n...net> napisał w wiadomości
    news:adocm-ep6.ln1@ziutka.router...

    > Duża pociecha dla rodziny trupa lub kaleki.

    a powiedz ty mi co mnie to obchodzi?
    moze to i okrutne, ale cudzy teren, to cudzy teren

    > Wiesz, ja tam to wbrew pozorom rozumiem ale dosc ciezko ustalić granicę
    > społecznego zaufania bo do tego się to sprowadza. Ty sobie możesz nawet na
    > jakąś biblie przysięgać, że teren jest dobrze zabezpieczony i podobnie
    > przysięgnie pewnie znaczące stado miłośników bezgranicznej wolności
    > poczynań, a potem okaże się że jednak coś nie wyszło i ktoś niewinny mocno
    > oberwał. A to się może zdarzyć bo nie wszystko da się przewidzieć
    > szczególnie że zdolność przewidywania konsekwencji własnych poczynań nigdy
    > nie była mocną stroną przeciętnego Kowalskiego.

    sory, ale po to sa rozmaite przepisy, aby wyznaczyc zasady zabezpieczenia
    takiego terenu, wystarczy chwile pomyslec, aby potem nie bylo zadnych
    problemow, przeciez zabezpieczenie tereu, aby nikt nieswiadomie na niego nie
    wlazl i aby pies nie wyszedl na zewnatrz nie jest takie trudne

    > To może po prostu wyemigruj tam gdzie lepiej?

    taki mam zamiar, moze w koncu mi sie uda :)

    > 1. Bo tym kimś niekoniecznie musi być przestępca.

    to po co wlazi na cudzy teren jak nie wolno, kazdy przestepca sie bedzie
    tlumaczyl ze on tylko sobie skracal droge :)

    > 2. Bo byłaby to furtka do poważnych nadużyć.

    bez przesady, naduzycia moga byc i sa prawie wszedzie, a tak to niewinny
    obrywa po dupie