  • Data: 2003-04-09 04:26:33
    Temat: Re: naloty - kolejny wątek
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b706gf$4sm$1@nemesis.news.tpi.pl>, Michał Ickiewicz wrote:
    > Tak tylko myślałem, że może jednak jak ktoś wchodzi na moją posesję
    > bezprawnie to on odpowiada za to ze nie umie czytać. Szkoda że się myliłem.
    > Sadze ze podobnie wyglada sprawa zlodzieja ktory wchodzac na moj teren jest
    > zagryzany przez "Burka". Tak naprawde prawo jest po stronie przestepcy

    Jakby dziecko gosci Twojego sasiada wlazlo przez plot na Twoja posesje bo
    mu wpadla pilka, a Burek by je zagryzl to spalbys po tym spokojnie? A
    jakby jakis gnojek zerwal ta Twoja wspaniala tabliczke a Twoi rodzice lub
    inni bliscy krewni zlozyli Ci niezapowiedziana wizyte, to Twoje
    samopoczucie tez byloby tak dobre? Tak retorycznie pytam co by nie bylo
    watpliwosci...

    --
    Marcin