  • Data: 2003-04-09 08:49:09
    Temat: Odp: naloty - kolejny wątek
    Od: "bubu" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Michał Ickiewicz
    <icek(_@!-jak-chcesz-napisac-usun-co-niepotrzebne-po
    ziostawiajac-do-pl-
    jako-domene-regexp@do_DOT.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b70cec$rt1$...@a...news.tpi.pl...

    > przynajmniej jedna osoba podziela moje poglądy ;) Rozumiem, ze tak
    samo jest
    > w wypadku gdzy wlamywacz wlamie mi sie do dobrze zamknietego domu.
    Moj
    > piesek go zjada albo chocby uszkadza tak ze dostaje 7 dni lekarskiego
    i ja
    > mam problemy??
    >
    > teraz wiem ze w tym kraju trzeba bardzoej dbac o czyjes
    bezpieczenstwo na
    > moim terenie niz o swoje wlasne
    >
    > Pozdr
    > Icek

    Nie tylko jedna . Cały czas rozwijasz wątek. Pierwotnie miałeś nie
    zamkniętą
    furtkę na klucz i dziecko naciskające klamkę tejże. Inna sytuacja jest
    gdy ktoś przeskakuje przez płot. Istota sprawy sprowadza się do tego
    czy Ty właściwie zabezpieczyłeś swoją posesję . Jeśli tak to sędziowie
    nie powinni interpretować prawa na twoją niekorzyść jak to ,
    niestety , niejednokrotnie robią i dzielą włos na czworo .W tym
    momencie
    zgadzam się z Tobą , że jest to chore.