  • Data: 2003-04-23 23:13:58
    Temat: Re: naloty - kolejny wątek
    Od: "Marcin Kapski" <a...@i...olkusz.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jeśli w podobnych sytuacjach właściciel czworonoga nie ponosiłby
    > odpowiedzialności to byłoby to pole do nadużyć aż głowa boli.
    a nie jest nadużyciem wchodzenie na czyjś prywatny teren? Bo mnie się
    wydawało że własność to rzecz święta. Skoro ktoś może wejść na mój prywatny
    teren oznakowany i opisany w 5 językach świata, obrysowany i ja się
    przestrasze (ciemno było a strachliwy jestem) i postrzelę skurczybyka, albo
    spuszcze psa to ja jestem winien? Bo jesli tak, to straszny kraj w którym
    żyję.