  • 1. Data: 2005-05-24 20:06:04
    Temat: nagrywane zebranie bez wiedzy uczestników
    Od: "Maria" <m...@n...pl>

    Byłam na zebraniu grupy członkowskiej członków spółdzielni mieszkaniowej i w
    pewnym momencie zauważyłam, że jedna z pń za stołem tzw. prezydialnym coś
    ustawia w stronę zabierającego głos. Ponieważ w pobliżu mnie siedział radca
    prawny spółdzielni spytałam, czy jesteśmy nagrywani i on potwierdził, ze dla
    własnego użytku. Spytałam, czy to zgodne sprawem nie uprzedzić o tym
    zebranych? Odpowiedzi nie otrzymałam, więc opuściłam zebranie, bo poczułam
    sie bardzo dziwnie.
    Czy to było w porządku może ktoś mi zasugeruje?
    Maria

  • 2. Data: 2005-05-24 20:11:29
    Temat: Re: nagrywane zebranie bez wiedzy uczestników
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maria wrote:

> [...]
    > sie bardzo dziwnie.
    > Czy to było w porządku może ktoś mi zasugeruje?

    Może w ten sposób: a czy było by nielegalne, gdybyś siedziała na tym
    zebraniu i byś (nie informując o tym!) uważnie słuchała i dokładnie
    zapamiętywała, co kto mówi?

    Pomyśl trochę...

  • 3. Data: 2005-05-24 20:31:25
    Od: "Harry" <f...@U...fm>

    nagrywanie wlasnych rozmow jest chyba legalne nawet bez wiedzy rozmowcy, to
    chyba mozna podciagnac pod ta definicje bo ta osoba uczestniczyla w
    dyskusji??

    --
    --==Pozdro Harry==--
    ---==GG 833844==---

  • 4. Data: 2005-05-24 22:42:36
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Maria <m...@n...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    (ciach bzdury)
    A czy zgidnie z prawem było, że byłaś przez wszystkich obserwowana???
    Polecam czarczaf i knebel.
    Nikt Cię wtedy nie zobaczy i nie usłyszy.
    A bajlepiej - nie wychodź z domu.

    --
    Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide

  • 5. Data: 2005-05-25 01:20:22
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Polecam czarczaf i knebel.
    > Nikt Cię wtedy nie zobaczy i nie usłyszy.

    Troszeczke odbiegajac od sytuacji to zastanawiam sie czy nagrywanie na sali
    sadowej jest zgodne z prawem... wszak glos prowadzacej to jej dobro osobiste
    :)
    Pozdrawiam Maver

  • 6. Data: 2005-05-25 14:10:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maverick31 wrote:

    > Troszeczke odbiegajac od sytuacji to zastanawiam sie czy nagrywanie na sali
    > sadowej jest zgodne z prawem... wszak glos prowadzacej to jej dobro osobiste
    > :)

    Póki nie puścisz na antenę albo inaczej nie opublikujesz - co z tego?

  • 7. Data: 2005-05-25 16:37:41
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Maverick31 <m...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):

    > Troszeczke odbiegajac od sytuacji to zastanawiam sie czy nagrywanie
    > na sali sadowej jest zgodne z prawem...

    Dyskusja na ten temat odbyła się na pewnej liście mailingowej. Konkluzja
    była taka, ze sędzia nie ma podstaw by zabronić, choć wiadomo, ze większość
    sędziów nie będzie zadowolona.

    wszak glos prowadzacej to jej
    > dobro osobiste :)

    ;-)))

  • 8. Data: 2005-05-25 16:38:55
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Roman Rumpel <romane@screwspam,gazeta.pl> dosć niespodziewanie
    napisał(a):
    > A czy zgidnie z prawem było, że byłaś przez wszystkich obserwowana???
    ^^^^^^^^
    > Polecam czarczaf i knebel.
    > Nikt Cię wtedy nie zobaczy i nie usłyszy.
    > A bajlepiej - nie wychodź z domu.
    ^^^^^^^^^^^

    Nie będę pisał po nocach, nie będę pisał po nocach, nie będę pisał.....

  • 9. Data: 2005-05-25 23:17:22
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl>

    > Dyskusja na ten temat odbyła się na pewnej liście mailingowej. Konkluzja
    > była taka, ze sędzia nie ma podstaw by zabronić, choć wiadomo, ze
    > większość sędziów nie będzie zadowolona.

    He he :) A mi asesorka zabronila nagrywac (zawiadomilem w pismie procesowym,
    ze bede rejestrowal )twierdzac ze zapis k.p.c. jest dla sadu a nie dla mnie
    :) Usmialem sie ale i tak nagrywalem. Trzeba przyznac,ze przednio
    protokolowala :D
    Pozdrawiam Maver.