  • 1. Data: 2005-05-24 17:09:38
    Temat: forum na www a domena, nazwa modelu auta
    Od: "greg" <m...@o...pl>

    witam
    chcę utworzyć forum, taki mini fan klub posiadaczy pewnego modelu samochodu
    przykładowo dajmy forda mondeo i posiadam o dziwo domenę mondeo.pl
    i tu pojawiają się moje wątpliwości, czy ford się nie doczepi do mnie że
    podszywam się pod ich marke samochodu, nieuczciwa konkurencja ???
    na stronie nie będą sprzedawane żadne rzeczy ani usługi powiązane z fordem
    co o tym myślicie, doczepią się ???
    czy śmiało startować ze stronką ??
    z góry dzięki za wszelkie uwagi

    pozdrawiam
    greg

  • 2. Data: 2005-05-24 19:26:50
    Temat: Re: forum na www a domena, nazwa modelu auta
    Od: "[sis]" <k...@n...ma.mnie.pl>

    Użytkownik "greg" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > podszywam się pod ich marke samochodu, nieuczciwa konkurencja ???
    > na stronie nie będą sprzedawane żadne rzeczy ani usługi powiązane z fordem

    mozesz spokojnie to zrobic i niczym sie nie przejmowac.

    pozdrawiam,
    Kamil
    --
    kiss me! i'm polish // chico programador
    http://webjay.pl/?psp=ford