  • 1. Data: 2005-05-24 19:00:32
    Temat: Pirackie oprogramowanie
    Od: "Maciek M" <m...@g...pl>

    Witam.

    Wiem, że temat był poruszany wielokorotnie - czytałem archiwalne wątki, ale
    większość z nich była napisana dosyć dawno temu...

    Wyobraźmy sobie jeszcze taką sytuację:
    - Firma ma siedzibę w prywatnym mieszkaniu, są dwa komputery: jeden firmowy,
    drugi prywatny. Na prywatnym nie ma pirackiego oprogramowania, na firmowym tak.

    Moje pytania do Grupy:

    1. Czy w ogole policja przejmuje się takimi małymi firmami (słyszałem opinie,
    że nie, ale nie jestem co do tego przekonany).

    2. Czy w przypadku kontroli sprawdzany jest tylko firmowy, czy również do
    prywatnego trzeba pokazać licencje?

    3. Czy taka kontrola jest połączona z kontrolą skarbową?

    4. Kto i gdzie zgłasza takie przestępstwa? Czy trzeba mieć na to jakieś dowody?

  • 2. Data: 2005-05-25 11:22:27
    Temat: Re: Pirackie oprogramowanie
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    "Maciek M" <m...@g...pl> writes:

    [snap]

    > 3. Czy taka kontrola jest połączona z kontrolą skarbową?

    Ja bym to tak widział. W końcu na firmę musisz mieć zarejestrowane
    przynajmniej Windows, bo inaczej nie zainstalujesz Płatnika.

  • 3. Data: 2005-05-25 12:08:52
    Od: "pit" <p...@y...com>

    [...]
    > Na prywatnym nie ma pirackiego oprogramowania, na firmowym tak.

    Chyba odwrotnie?

    Ja mam taka sama sytuacje, 2 kompy w jednym pomieszczeniu, firmowy
    i prywatny, na firmowym wszystkie duze programy mam legalne,
    na prywatnym poki co piraty. Ale zmieniam to - kupilem wlasnie
    Windowsa XP Pro, wyrzuce MSOffica i zainstaluje Open Office,
    wyrzuce Photoshopa i zainstaluje Gimpa. Wtedy wszystko bede mial
    legalne na obu kompach i zadne sztuczki prawne nie beda mnie
    obchodzic - czy sprawdzaja prywatne kompy czy nie.

    pit

  • 4. Data: 2005-05-25 15:10:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > Ja bym to tak widział. W końcu na firmę musisz mieć zarejestrowane
    > przynajmniej Windows, bo inaczej nie zainstalujesz Płatnika.

    Dlaczego? Po wine nie pójdzie?

  • 5. Data: 2005-05-25 16:53:41
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    co z tego jak moga zabrac kompa do ekspertyzy a ty zostajesz bez kompa na
    dlugi czas:(
    przeciez na miejscu nic nie sprawdza:(

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 6. Data: 2005-05-25 16:54:49
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    wystarczy jeden donosik zebys zostal bez kompa na miesiac a czasem wiecej:(
    do dupy to prawo!!!!!!!!!!!!
    i co z tego ze masz legal wszystko.

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 7. Data: 2005-05-25 17:10:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek23 wrote:
    > co z tego jak moga zabrac kompa do ekspertyzy a ty zostajesz bez kompa na
    > dlugi czas:(
    > przeciez na miejscu nic nie sprawdza:(

    [ciach cytat-gigant]

    Naucz się wreszcie poprawnie cytować, lamerze jeden!

  • 8. Data: 2005-05-25 18:01:04
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Jacek23" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    > co z tego jak moga zabrac kompa do ekspertyzy a ty zostajesz bez kompa na
    > dlugi czas:(
    > przeciez na miejscu nic nie sprawdza:(

    moga zabrac TYLKO przedmiot zwizany z przestepswtem masz to opisane w Kpk,
    wiec zabrac ot tak nei moga.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 9. Data: 2005-05-25 22:08:08
    Od: p...@g...pl (Piotr Dembiński)

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> writes:

    > Dlaczego? Po wine nie pójdzie?

    To inna para kaloszy. Z drugiej strony: ilu znasz biznesmenów, którzy
    korzystają z Płatnika pod wine?

  • 10. Data: 2005-05-25 22:43:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Piotr Dembiński wrote:

    > To inna para kaloszy. Z drugiej strony: ilu znasz biznesmenów, którzy
    > korzystają z Płatnika pod wine?

    Jak bym został biznesmenem, to bym korzystał :D