  • 1. Data: 2005-05-24 19:12:49
    Temat: Kupno samochodu i egzekucja komornicza za poprzednirgo właściciela
    Od: "Darek" <d...@i...pl>

    Witam

    Piszę na tą grupę, ponieważ mam wielki problem.

    W 2003 roku kupiłem na kredyt samochód, zakup był dokonany poprzez komis
    samochodowy.

    Dzisiaj otrzymałem pismo od komornika sądowego, że samochód był zajęty w
    toczących się przeciwko poprzedniemu właścicielowi postępowaniach
    egzekucyjnych.

    Komornik powołuje się na art. 848.

    Jednocześnie z tym pismem, otrzymałem obwieszczenie o licytacji mojego
    samochodu, która ma się odbyć w czerwcu.

    Na samochodzie jest kredyt, który będę musiał spłacać przez najbliższe 4
    lata i w tej sytuacji boję się, że nie będę miał samochodu, a nadal będę
    musiał za niego płacić.

    Bardzo proszę o poradę, co mam w tej sytuacji zrobić, aby nie stracić
    samochodu.

    Z góry dziękuję za pomoc,

    Darek