  • 11. Data: 2005-01-06 16:42:55
    Temat: Re: naga nastka w sieci, pytanie
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "jacek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:crjo27$75s$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > skończyła niedawno 18, ale wówczas gdy to się działo miała 17

    Jak "to" robiła dobrze to nie ma się czego wstydzić;)))

    Leszek

  • 12. Data: 2005-01-06 19:10:59
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "jacek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Sprawa jest o tyle skomplikowana, że dopóki nie umieści, to nie wiadomo, czy
    w ogóle taki materiał istnieje. Wbrew pozorom wcale nie jest łatwo zrobić
    tak film, by z jednej strony "aktorzy" się nie zorientowali, z drugiej
    strony było na nim cokolwiek widać, a z trzeciej strony materiał by jakiej
    takiej jakości. Kwestia światła, umieszczenia kamery i te sprawy.

    Po pierwsze należało by na nim wymusić, by pokazał, że ma ów film. Niech
    zażąda od chłopaka załóżmy nagrania na płytce CD tego filmu tłumacząc, ze
    jak ma mu zapłacić (czy coś tam innego zrobić) w ramach spełnienia gróźb,
    skoro nie wie, czy film taki istnieje. Po pierwsze może się okazać, ze filmu
    nie ma, albo ze jak nawet jest, to nic na nim nie widać. Po drugie mamy
    jakąś tam poszlakę uprawdopodobniającą sam szantaż. To już pozwala myśleć o
    jakiś konkretnych krokach.

    Zawiadomienie teraz Policji spowoduje, że gość wyjaśni, ze żadnego filmu
    nigdy nie miał i żartował. A jeśli ma, to nie wiadomo, czy faktycznie tego
    gdzieś nie sprzeda. Co prawda wszelkie wydawnictwa czy witryny raczej się
    zabezpieczają na różne sposoby, przed zakupem takiego podstępnie nagranego
    filmu, choćby z obawy przed koniecznością zapłaty odszkodowania, to jednak
    nie można wykluczyć, że mu się uda. A to dla dziewczyny nic przyjemnego.

  • 13. Data: 2005-01-06 23:07:44
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Uzytkownik "jacek" <n...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Otoz mam taka prosbe. Pewien koles nagral nastolatke podczas
    > uprawiania stosunku plciowego. Ona nic o tym nie wiedziala. Teraz
    > szantarzuje ja, ze umiesci material w sieci. Czy da sie kolesia o cos
    > takiego zaskarzyc. Co ewentualnie zrobic?

    Niech przesle kilka kadrow z filmu na ktorych jest panna, zeby byla pewnosc
    ze nie fantazjuje.
    Zadzwonic albo spotkac sie w celu omowienia warunkow odkrecenia sprawy i
    nagrac ta rozmowe.
    Na czym polega szantaz?

    A.

  • 14. Data: 2005-01-06 23:29:08
    Od: jacek <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Ali Gator napisał:

> [...]
    > ze nie fantazjuje.
    > Zadzwonic albo spotkac sie w celu omowienia warunkow odkrecenia sprawy i

    Właściwie zrobił to, przesłał parę zdjęć emailem. Tak się o tym
    dowiedziała.
    Właściwie nie wiem bo może robi to dla zabawy i straszył ją, że wyśle to
    do internetu, pieniędzy ani niczego nie oczekiwał.

    Czy te klatki z filmu są już jakimś dowodem?

  • 15. Data: 2005-01-06 23:41:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jacek wrote:

    > skończyła niedawno 18, ale wówczas gdy to się działo miała 17

    Ale >=15, więc wiek nie będzie istotny.

  • 16. Data: 2005-01-06 23:45:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jacek wrote:

    > Właściwie nie wiem bo może robi to dla zabawy i straszył ją, że wyśle to
    > do internetu, pieniędzy ani niczego nie oczekiwał.

    Szantaż - z definicji - polega na żądaniu czegoś w zamian za nie
    spełnienie groźby. Tutaj - jak sam piszesz - żadnych żądań nie ma.

    To bardziej wygląda szczeniackie 'drażnienie się' i w takiej sytuacji
    chyba najskuteczniejsza byłaby skarga u jego rodziców ;->

  • 17. Data: 2005-01-06 23:46:30
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    > dowiedziała.
    > Właściwie nie wiem bo może robi to dla zabawy i straszył ją, że wyśle to
    > do internetu, pieniędzy ani niczego nie oczekiwał.
    >
    > Czy te klatki z filmu są już jakimś dowodem?

    Jesli charakter tych zdjec sugeruje, ze jegomosc robil je osobiscie "w
    akcji", to raczej ciezko bedzie udowodnic, ze panna nie dala na to
    przyzwolenia.
    Tak czy inaczej wydrukuj te maile (ze szczegolami polaczenia i zalacznikami)
    bo to juz bedzie dowod w ew. sprawie, z wlaszcza gdyby w mailach byly jakies
    grozby.

    Na koniec sprawdz w sieci (google, p2p, newsgroups) czy pliki ktore ci
    przeslal juz nie kraza po swiecie.

    A.

  • 18. Data: 2005-01-07 05:59:58
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Ali Gator <a...@p...fm> wrote:
    > Na koniec sprawdz w sieci (google, p2p, newsgroups) czy pliki ktore ci
    > przeslal juz nie kraza po swiecie.

    Ciekawe jak - wpisując zapytanie 'naga nastka'? :) Obawiam się, że sporo
    znajdzie :)

    P.

  • 19. Data: 2005-01-07 08:33:15
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    Robert Tomasik wrote:

    > Użytkownik "jacek" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Sprawa jest o tyle skomplikowana, że dopóki nie umieści, to nie wiadomo,
    > czy w ogóle taki materiał istnieje.

    Po pierwsze nalezaloby zapytac Co takiego sie stanie ejsli "opublikuje film"

    Bo skoro "grozi" ze opublikuje, to pewnie czegos chce...
    jesli moze to zrobic bezkarnie, to.... i tak zrobi...

    Boguslaw

  • 20. Data: 2005-01-07 10:18:32
    Od: "Ali Gator" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Paszczak" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe jak - wpisując zapytanie 'naga nastka'? :) Obawiam się, że sporo
    > znajdzie :)

    Pliki ktore dostal mailem maja jakies nazwy.

    A.