  • 1. Data: 2005-01-05 23:28:47
    Temat: Zalegla faktura
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Moj szwagier ma fakture za usługi transportowe na 17000 zl. Firma, ktora
    jest dluznikiem przyslala mu oswiadczenie, ze bedzie mu placic faktury
    biezace a w/w zacznie splacac za rok w 24 ratach miesiecznych. Powoluja sie
    na "porozumienie w sadzie" (firma miala juz byc postawiona w stan
    upadlosci). Szwagier oczywiscie zadnego porozumienia z nimi nie zawieral.
    Termin platnosci faktury minal pare dni temu.

    Firma jest znana ze skrajnej nieuczciwosci (pewna siec marketow reklamujaca
    sie czesto w telewizji)

    JAK CHCA GO OSZUKAC?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-01-06 06:58:08
    Temat: Re: Zalegla faktura
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Wiesław napisał(a):

    [...]

    > Firma jest znana ze skrajnej nieuczciwosci (pewna siec marketow reklamujaca
    > sie czesto w telewizji)

    Swoja droga skoro firma jest "znana ze skrajnej nieuczciwosci" to Twoj
    szwagier musi byc pazernie-naiwnym czlowiekiem, skoro zdecydowal sie
    pracowac dla takiej slawnej firmy.

    j.

  • 3. Data: 2005-01-06 19:32:41
    Od: Wiesław <v...@g...pl>

    Dnia 6 Jan 2005 07:58:08 +0100, januszek napisał(a):

> [...]
    >
    > Swoja droga skoro firma jest "znana ze skrajnej nieuczciwosci" to Twoj
    > szwagier musi byc pazernie-naiwnym czlowiekiem, skoro zdecydowal sie

    Prawde mowiac, chodzilo mi raczej o opinie prawna a nie psychologiczna.