  • 1. Data: 2005-06-29 10:16:00
    Temat: naciagacze z gg - jak walczyc?
    Od: "Zhan" <z...@o...pl.com>

    witam,
    dostalem dzis na gg od nieznajomej osoby info, ze gg ma byc platne, bla bla
    bla i zeby wyslac sms za 9,88 netto na podany numer... oczywiscie wiem o co
    chodzi wiec doszlo do malej pyskowki, koles byl mocno pewny siebie...
    pomyslalem sobie, ze mozna mu troche umilic zycie... jak to zrobic? czy
    takie cos jest scigane prawem? to chyba normalna proba wyludzenia... jak to
    pociagnac? isc na policje? do prokuratury? osobiscie czy mozna
    korespondencyjne? jak sie przygotowac?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-29 10:19:23
    Temat: Re: naciagacze z gg - jak walczyc?
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Zhan:
> [...]
    > takie cos jest scigane prawem? to chyba normalna proba wyludzenia... jak
    > pociagnac? isc na policje? do prokuratury? osobiscie czy mozna

    Napisz do GG, niech go zbanuja i czesc.
    Pozdr. Dulek

  • 3. Data: 2005-06-29 10:49:42
    Od: "Zhan" <z...@o...pl.com>

    Dulek uważa, że:
    > Zhan:
    >
    > Napisz do GG, niech go zbanuja i czesc.
    > Pozdr. Dulek

    to zadna kara, zalozy sobie nowe konto i dalej bedzie naciagal ludzi

  • 4. Data: 2005-06-29 11:20:15
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Zhan" <z...@o...pl.com> napisał w wiadomości

    > to zadna kara, zalozy sobie nowe konto i dalej bedzie naciagal ludzi

    łóż zawiadomienie o usiłowaniu oszustwa. Wówczas Policja za
    pośrednictwem GG sprawdzi do ilu osób wysłał post w tej sprawie i jest
    szansa, że nie tylko znajdzie się ewentualny pokrzywdzony, który
    wpłacił, ale że sam sprawca odpowie za swoje czyny. W wypadku oszustwa
    kwota nie ma znaczenia. Twoja 3,99 może nie jest wielka, ale razy ileś
    tysięcy postów wyjdzie tego sporo.

  • 5. Data: 2005-06-29 11:48:40
    Od: scream <n...@p...pl>

    Zhan napisał(a):
    > dostalem dzis na gg od nieznajomej osoby info, ze gg ma byc platne, bla bla
    > bla i zeby wyslac sms za 9,88 netto na podany numer...[ciach]

    to znany łańcuszek, który rozsyłają co mniej inteligentne jednostki..
    numer tam podany jest nieprawidłowy, zresztą nie znam zadnego operatora
    który by się zgodził na zalozenie komus numeru w takim celu :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 6. Data: 2005-06-29 12:11:52
    Od: "Gazeta" <abbon[bezspamu]@b3zsp4mu.gazeta.pl>

    > nie znam zadnego operatora
    > który by się zgodził na zalozenie komus numeru w takim celu :)

    Najwyrazniej slabo znasz sie na tego typu uslugach, bo operator nie musi w
    tym uczestniczyc, taki ne moze zalozyc sobie kazdy.

  • 7. Data: 2005-06-29 13:26:37
    Od: Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl>

    1.wystarczy zeby zablokowac goscia i po problemie
    2.osoba, ktora uwierzylaby w takie cos jest glupia
    3. osoba, ktora placilaby za kominikator jest jeszcze glupsza

    PS. ludzie, na swiecie jest pelno naciagaczy, ktorzy szukaja tylko
    okazji, nie dajmy sie zwariowac tylko olewajmy ich

  • 8. Data: 2005-06-29 13:49:17
    Od: vneb <a...@F...pl>

    Harry <Harry_USUNTO_@_WYTNIJTO_poczta.neostrada.pl> wrote in news:d9u7gm
    $o3v$...@n...news.tpi.pl:

    > 1.wystarczy zeby zablokowac goscia i po problemie

    Pozornie

    > 2.osoba, ktora uwierzylaby w takie cos jest glupia

    Glupia, czy nie ma takie samo prawo do zwalczania oszustow jak osoba
    mądra, ktora nie dala sie naciagnac.

    > 3. osoba, ktora placilaby za kominikator jest jeszcze glupsza

    Placisz za komorke? Wiec placisz za komunikator. Jestes jeszcze glupszy
    niz glupi...

    > PS. ludzie, na swiecie jest pelno naciagaczy, ktorzy szukaja tylko
    > okazji, nie dajmy sie zwariowac tylko olewajmy ich

    Pietnujac ich jest szansa, ze ich liczba nie bedzie rosla w postepie
    geometrycznym wiec nie olewajmy tylko walczmy z nimi.

    Odnosze wrazenie, ze podoba ci sie zabawa pseudo-anonimowych (anonimowych
    tylko w ich wlasnym minemaniu) oszustow i naciagaczy. A moze jestes
    jednym z nich?

    vneb

    --
    Dzwonki Polifoniczne
    http://www.dzwonki.vneb.pl

  • 9. Data: 2005-06-29 14:50:37
    Od: scream <n...@p...pl>

    Gazeta napisał(a):
    > Najwyrazniej slabo znasz sie na tego typu uslugach, bo operator nie musi w
    > tym uczestniczyc, taki ne moze zalozyc sobie kazdy.

    spoko, to zaloz mi taki numer a ja Ci bede placil prowizje jeszcze =)
    hehe :) To, ze sa dostepne wszelkie Wapacze i pokrewne serwisy nie
    oznacza, ze mozesz sobie zalozyc numer na co chcesz i nikt tego nie
    kontroluje..

  • 10. Data: 2005-06-29 19:59:26
    Od: Wojtek Szweicer <w...@p...onet.pl>

    Dnia 2005-06-29 15:26 Harry napisał(a):
> [...]
    >
    > PS. ludzie, na swiecie jest pelno naciagaczy, ktorzy szukaja tylko
    > okazji, nie dajmy sie zwariowac tylko olewajmy ich

    Co za różnica? Głupiego można oszukiwać?
    w.

    --
    http://members.chello.pl/e.szweicer/