  • Data: 2017-11-15 11:57:41
    Temat: Re: na policji pokazali (Kulsona) [Brutalność (słowna) kaczystowskiej policji]
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Nov 2017 15:40:48 +0100, cef napisał(a):

    > Mnie interesuje bardziej czy ktoś odpowiada bezpośrednio prawnie za
    > ośmieszanie funkcjonariuszy i czy w ogóle zdaje sobie sprawę z tego, że
    > ośmiesza się publicznie policję.

    Wierchuszka jest mianowana przez Pana Misiewicza SWiA Błaszczaka, przeto do
    nich nie dociera i raczej nigdy nie dotrze, że robią z siebie pośmiewisko,
    a podwładni wykonują, co im każą.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu