  • 11. Data: 2002-08-01 19:31:26
    Temat: Re: muzułmanie
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA>

    W artykule Leon napisal(a):

    > Witam!
    > Chciałem poruszyć temat islamu.
    >
    > Mam do was pytanie proszę odpowiedzcie co o tym myślicie.

    Masz Leon nie lada problem, przebywaja na terytorium polski, i powinni
    przestrzegac nasze polskie obowiazujace prawo, jednak mulzumanie za
    bradzo sa przywiazani do swoich tradycji, i zyja, mieszkaja w obcych
    krajach, jednak w domu zycie toczy sie po islamsku jakby byli u siebie.
    Problem ten jest szczegolnie znany szwedom, gdzie jest mulzumanow od
    cholery, szczegolnie turkow, tam takie problemy sa na poczatku dziennym,
    doszlo do tego ze rzad szwedzki chce wprowadzic cos takiego iz kazdy
    mulzumanin musialby wypelniac cos na wzor deklaracji iz godzi sie na
    przestrzeganie prawa szwedzkiego, ze wzgledu na to czy godzi sie ono czy
    nie z jego islamskim. Czesto wyjezdzam do szwecji, i wiele o tym wiem,
    czesto tam dochodzi do morderstw, niedawno glosna byla sprawa
    dziewczyny tureckiej, mieszkajacej wraz z rodzicami w szwecji juz od 13
    lat !!!!!, zostala sprzedana turkowi, tamten turek mial przyjechac do
    szwecji, wziasc z nia slub, wiadomo ulatwia do zdobycia obywatelstwa
    przy okazji, praca, jednak ona sie na to nie godzi, uciekla z domu, byla
    zakochana w szwedzkim chlopcu, ktorego zamordowano, ja zas nastraszana
    grozono jej, ze zle skonczy jesli nie wroci do domu, w koncu brat ja
    napadl i zgwalcil, na koncu chcial ja zabic, ale ktos ta dziewczyne uratowal,
    teraz jest w jakies organizacji wspomagajacej zaadoptowac sie mulzumanom.

    Czemu sie tak rozpisalem, a nie podalem nawet zadnych prawnych aspektow
    ano dlatego iz chce ci leon dac do zrozumienia z czym sie stykasz, oni nie
    potrafia wyzbyc sie swoich tradycji, taki mulzumanin tylko udaje ze
    jest polakiem, w domu maja swoje tradycje, i na nic jest nasze prawo,
    maja je w nosie. Wszystko zalezy teraz od ciebie, stawiajac temu czolo,
    narazasz swoje zycie.

    --
    % Bischoop | LRU: #260447 %
    % bischoop(at)poczta.onet.pl | GG:4510058 |ICQ:159794827 %

  • 12. Data: 2002-08-02 04:01:57
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Ten arab co ją kupił już się z nią zaręczył i powiedizał że kobiety u nas to
    > tylko ozdoba. I ,że nie może od niego odejść bo on ją kupił. Jak ją kupił to
    > już nikt mu jej nie może zabrać. A jak będę próbował ją podrywać to mi może
    > taki proces wytoczyć ,że będę mu płacił latami.
    Moze Ci nafiukac w swiwtle prawa a praktycznie - obic lub naslac bandytow.

    >A czy ona może przejść na
    > inną religię odpowiedział, że jeżeli ma 16 lat to tylko za zgodą ojca. A jak
    > by chciała sie ochszcić to ją postawią przed sądem i wydziedziczą.
    To by bylo optymalne rozwiazanie. Religie moze zmienic niezaleznie od tego co
    sadza rodzice, jednak jezeli ma 16 lat to nie mozesz sie z nia ozenic.

    >I że moge
    > ją od niego odkupić za zawyżoną cene inaczej się nie da.  I że nie może
    > zmienić wiary i nazwiska.Bez jego zgody nie może się nigdzie ruszyć a jak
    > ucieknie to ją może zabić. Córak to własność ojca lub męża. Narzeczona po
    > zapłacie On jest z matczerahat.
    I to jest jedyna mozliwosc IMHO - Odkupic.
    Co do reszty to odpowiedzialem Ci na grupie religia.

    Korzon

  • 13. Data: 2002-08-02 07:44:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Leon" <m...@i...pl> wrote in message
    > Witam!
    > Chciałem poruszyć temat islamu.
    >
    > Mam do was pytanie proszę odpowiedzcie co o tym myślicie.
    >
    > Ja jestem Polakiem poznałem dziewczynę, która jest w połowie arabką jej
    > ojciec jest arabem.
    > Razem z moja dziewczyną tworzyliśmy najbardziej szczęśliwą na świecie parę
    > kochamy się bardzo nadal, ale wydarzyła się tak to mogę nazwać. Mianowicie
    > jej ojciec ją sprzedał jakiemuś arabowi w ich relingi porostu sprzedaje
    się
    > dzieci.

    Nie sprzedal.
    Umowa jest niewazna.

    > Ona ma 16 lat u nich to już kobieta. Ale mieszkają w Polsce. Teraz
    > ona strasznie cierpi a ja bez niej też :( . Musi słuchać tego araba nie
    może
    > się z nikim spotykać. A wcześniej była normalna towarzyską dziewczyną
    teraz
    > jej życie legło w gryzach. Czy mieszkając w Polsce nie ma żadnych praw.

    Ma, ale jak to z prawem bywa ... czasem trzeba walczyc o swe prawa,
    bywa, ze sie przy tym ginie.

    Boguslaw

  • 14. Data: 2002-08-02 11:49:28
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Użytkownik "Leon" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    > Chciałem poruszyć temat islamu.
    >
    > Mam do was pytanie proszę odpowiedzcie co o tym myślicie.

    Musiałbym użyć steku wyzwisk :-/. Sugeruję nagłośnić sprawę w mediach.
    Jest ona bardzo "medialna" - nieszczęśliwa miłość, nieludzkie prawa,
    dziewczyna sprzedana wbrew swojej woli... To chyba jedyna realna szansa
    na jej odzyskanie. Spróbuj zainteresować np. Wyborczą (choć muzułmanie
    to mniejszość, a oni hołubią mniejszości).

    BaLab

    Ps. Mam nadzieje, że nie robisz sobie jaj...

  • 15. Data: 2002-08-02 12:07:28
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

> [...]
    > to mniejszość, a oni hołubią mniejszości).
    >
    > BaLab
    >
    > Ps. Mam nadzieje, że nie robisz sobie jaj...

    Nie robie sobie jaj to autentyczna tragedia moja i mojej dziewczyny.
    Poprostu zastanawiam się czy nie pojść do niej do domu zapukać do drzwi i
    powiedzieć jej ojcu, że cos mu sie pomyliło bo jesteśmy w wolnym kraju.
    tylko z drugiej strony boje się że mojej dziewczynie może po czymś takim
    coś zrobić.

  • 16. Data: 2002-08-02 12:35:30
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA>

    W artykule Leon napisal(a):

> [...]
    > powiedzieć jej ojcu, że cos mu sie pomyliło bo jesteśmy w wolnym kraju.
    > tylko z drugiej strony boje się że mojej dziewczynie może po czymś takim

    Oni maja na to swoje wytlumaczenie, OK to wolny kraj, kazdy ma prawo do
    swojej religii, a wedlug mojej religi..... :-))

  • 17. Data: 2002-08-02 12:50:10
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

    > Oni maja na to swoje wytlumaczenie, OK to wolny kraj, kazdy ma prawo do
    > swojej religii, a wedlug mojej religi..... :-))

    To wolny kraj więc nie może zmusić swojego dziecka zeby wyszło za jakiegos
    araba wbrew jej woli. I nie moze wysunac do niej zadnych konsekwecji jesli
    mu sie sprzeciwi.

  • 18. Data: 2002-08-02 12:56:09
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

    > Oni maja na to swoje wytlumaczenie, OK to wolny kraj, kazdy ma prawo do
    > swojej religii, a wedlug mojej religi..... :-))

    Pisząc wolny kraj oczywiście nie miałem na myśli, że w Polsce jest całkowite
    bezprawie.
    Będąc na terenie RP powinni siępodpożądkować prawu polskiemu. Czyli nie mogą
    sprzedać dziecka jakiemuś arabowi. Ona jest na prawach polskich ma coś do
    powiedzenia.

  • 19. Data: 2002-08-02 13:20:30
    Od: Goomich <g...@S...SPAM.wp.pl>

    <k...@p...onet.pl> naskrobał/a w

    > jednak jezeli ma 16 lat to nie mozesz sie z nia
    > ozenic.

    A to dlaczego?
    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@S...SPAM.wp.pl UIN: 6750153 ftp://b3d:b...@2...97.45.36
    Don't take life too seriously, you won't get out alive.

  • 20. Data: 2002-08-02 13:49:02
    Od: Bischoop <B...@K...RUSSIA>

    W artykule Leon napisal(a):

    > To wolny kraj więc nie może zmusić swojego dziecka zeby wyszło za jakiegos
    > araba wbrew jej woli. I nie moze wysunac do niej zadnych konsekwecji jesli
    > mu sie sprzeciwi.

    A czy ja pisze ze mu wolno....? pisze o ich podejsciu do tych spraw,
    prawo prawem, ale oni maja to gdzies gleboko...... Dla nich prawem jest
    _koran_ !!!! .
    a wiemy jak u nas sady sa opieszale, ich nie powstrzyma tylko wizyta
    policji w mieszkaniu, zeby uratowac ta dziewczyne, prawdopodobnie trzeba
    ja bedzie odebrac rodzicom, a za nim do tego dojdzie, ta albo nie bedzie
    jej juz polsce, lub ty zginiesz razem z nia.
    Zapomnialem dodac iz kobieta,zona/corka ktora podwaza autorytet meza/ojca,
    plami jego dobre imie, i dlatego jest degradowana, tak wlasnie tlumaczy sie
    kazdy mulzumanin po pobiciach lub morderstwach kobiet.
    W takich sprawach potrzebna jest szybka reakcja a nasze sady do takich spraw sa
    za wolne.