  • 21. Data: 2002-08-02 14:08:12
    Temat: Re: muzułmanie
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Pisząc wolny kraj oczywiście nie miałem na myśli, że w Polsce jest całkowite
    > bezprawie.
    > Będąc na terenie RP powinni siępodpożądkować prawu polskiemu. Czyli nie mogą
    > sprzedać dziecka jakiemuś arabowi. Ona jest na prawach polskich ma coś do
    > powiedzenia.

    kolego, ciagle nie rozumiesz - sprzedaz narzeczonej w islamie jest forma
    zawarcia umowy malzenskiej a nie przeniesienia wlasnosci.
    Jezeli jeszcze nie zawarli slubu to znaczy ze zostaly tylko dokonane
    formalnosci zwiazane z zareczynami.

    Twoja dziewczyna wyszla, albo prawie wyszla za innego faceta zmuszona do tego
    przez rodzicow. Rzeczywiscie jezeli sie przeciwstawi to najprawdopodobniej
    poniesie nieprzyjemne konsekwencje a jezeli ty zostaniesz za to obwiniony to i
    tobie sie dostanie. Jezeli czlowiek proponuje Ci "odkupienie jej" to znaczy ze
    ma dobra wole by rozwiazac narzeczenstwo/malzenstwo po zwrocie poniesionych
    kosztow.
    Jezeli nie zamierzasz sie z nia zenic to nie zawracaj jej glowy bo narobisz
    klopotow i sobie i jej a jezeli jednak chcesz to porozmawiaj z anrzeczonym i
    rodzicami i ustalcie warunki zareczyn.
    Tyle co moge poradzic.

    Korzon
    Na serio - najepiej porozmawiaj z imamem

  • 22. Data: 2002-08-02 14:41:15
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

> [...]
    narobisz
    > klopotow i sobie i jej a jezeli jednak chcesz to porozmawiaj z anrzeczonym

    Narzeczony ani śni jej sprzedać nie odda jej nikomu. Widze ze sprawa jest
    przegrana.:(

  • 23. Data: 2002-08-02 15:41:41
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > Narzeczony ani śni jej sprzedać nie odda jej nikomu. Widze ze sprawa jest
    > przegrana.:(

    Jezeli tak to albo oboje sie zdecydujecie narazic albo powinienes zapomniec o
    calej sprawie.

    Korzon

  • 24. Data: 2002-08-02 16:04:20
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

    Dziekuje za odpowiedzi na moje pytania. Sprawaa została zamknieta

  • 25. Data: 2002-08-03 22:09:54
    Od: "Marta" <1...@i...pl>

    Hejka hejka!

    Niestety nie jestes w stanie nic zrobic i lepiej daj sobie spokój z tą dzi
    ewczyna bo mozesz narobic sobie bardzo duzych klopotow. To ze dziewczyna ta
    mieszka w polsce nie ma zadnego znaczenia. Islam jest bardzo specyficzna r
    eligia i niestetynie do konca nie zrozumiala dla ludzi z poza niej.
    Ta dziewczyna religie uzyskała po swoim ojcu i on jest w ich rodzinie najw
    azniejszy (Tak przynajmniej mowi Koran). To ze ja sprzedal to w sumie jest
    dla nich normalna sprawa i ona nie moze się temu sprzeciwstawic. W tej rel
    igii pozycja kobiety jest bardzo niska. Kolejnym paradoksem jest to ze męż
    czyzna (muzlumanin) bez zadnych przeszkod może wiazac sie z kobieta z innej
    niz islam religii, ale niedopuszczalne są zwiazki kobieta (muzlumanka) i m
    ężczyzna z innej wiary.
    Najlepsza i chyba jedyną rada na ten problem jest to zebyscie o sobie zapo
    mnieli, bo się tylko niepotrzebnie będziecie meczyc.

    Pozdrawiam
    Marta

    Użytkownik Leon <m...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych n
    apisał:aibk81$t68$...@n...tpi.pl...
> [...]
    > kochamy się bardzo nadal, ale wydarzyła się tak to mogę nazwać. Mianowicie
    > jej ojciec ją sprzedał jakiemuś arabowi w ich relingi porostu sprzedaje
    się
    > dzieci. Ona ma 16 lat u nich to już kobieta. Ale mieszkają w Polsce. Teraz
    > ona strasznie cierpi a ja bez niej też :( . Musi słuchać tego araba nie
    może
    > się z nikim spotykać. A wcześniej była normalna towarzyską dziewczyną t
    eraz
    > jej życie legło w gryzach. Czy mieszkając w Polsce nie ma żadnych praw.
    Jest