  • 1. Data: 2002-08-01 15:33:21
    Temat: muzułmanie
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

    Witam!
    Chciałem poruszyć temat islamu.

    Mam do was pytanie proszę odpowiedzcie co o tym myślicie.

    Ja jestem Polakiem poznałem dziewczynę, która jest w połowie arabką jej
    ojciec jest arabem.
    Razem z moja dziewczyną tworzyliśmy najbardziej szczęśliwą na świecie parę
    kochamy się bardzo nadal, ale wydarzyła się tak to mogę nazwać. Mianowicie
    jej ojciec ją sprzedał jakiemuś arabowi w ich relingi porostu sprzedaje się
    dzieci. Ona ma 16 lat u nich to już kobieta. Ale mieszkają w Polsce. Teraz
    ona strasznie cierpi a ja bez niej też :( . Musi słuchać tego araba nie może
    się z nikim spotykać. A wcześniej była normalna towarzyską dziewczyną teraz
    jej życie legło w gryzach. Czy mieszkając w Polsce nie ma żadnych praw. Jest
    traktowana jak przedmiot. Nie wiem co mam zrobić. Czy wogole coś się da
    zrobić? Bardzo się kochamy,ale ona ma zakaz widywania się z kimkolwiek.
    Ludzie
    pomóżcie nam w tej tragedii.
    Jestem zrozpaczony...

    :(((

  • 2. Data: 2002-08-01 15:41:03
    Temat: Re: muzułmanie
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

> [...]
    > traktowana jak przedmiot. Nie wiem co mam zrobić. Czy wogole coś się da
    > zrobić? Bardzo się kochamy,ale ona ma zakaz widywania się z kimkolwiek.

    Hehe - to nie lista porad sercowych. Najprostsza rada niewiele ma bowiem
    wspolnego z prawem i sprowadza sie do tego, ze "tego kwiatu to pol swiatu" i
    daj sobie spokoj - unikniesz w ten sposob wieeeelu powaznych klopotow !!!

    Podaruj sobie odrobine wygody... >>> http://link.interia.pl/f162f

  • 3. Data: 2002-08-01 15:53:46
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

> [...]
    > daj sobie spokoj - unikniesz w ten sposob wieeeelu powaznych klopotow !!!

    Nie da rady. Łatwo powiedzieć ,ale my się kochamy a ona jest teraz
    nieszcześliwa bo traktuje ja jak swoja ozdobe jak przedmiot ktory kupił. Czy
    to nie jest łamanie praw ludzkich. Przecież jesteśmy w Polsce a nie w Arabi
    Saudyjskiej

  • 4. Data: 2002-08-01 16:39:11
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Leon" <m...@i...pl> napisał w wiadomości:
    [...]
> [...]
    Czy
    > to nie jest łamanie praw ludzkich. Przecież jesteśmy w Polsce a nie w

    Co to znaczy traktuje jak ozdobę?! To gdzie teraz znajduje się ta dziewczyna
    ?!! Na terenie RP obowiazuje Polskie prawo (za wyjątkiem konsulatów) i to by
    było punktem zaczepienia w kwestii rozważania co może ojciec tej dziewczyny
    a co nie.

    Serwiz

  • 5. Data: 2002-08-01 16:49:31
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

> [...]
    by
    > było punktem zaczepienia w kwestii rozważania co może ojciec tej

    Dziekuje Ci za odpowiedz na moje pytanie. Własnie mnie to tak zdziwiło
    dlaczego oni żądzą sie prawami islamu w naszym państwie. Nawet skoro jest
    muzułmanką, a wiadomo ,żę tam kobiety nie mają nic zupełnie do powiedzenia,
    traktowane są jak przedmioty (ozdoby), ale ona jest w Polsce. Jak ją z tego
    wyciągnąć ona sama nie da rady.

  • 6. Data: 2002-08-01 17:12:16
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

> [...]
    powiedzenia,
    > traktowane są jak przedmioty (ozdoby), ale ona jest w Polsce. Jak ją z

    Za dużo nie wiadomych. Nie piszesz gdzie ona jest, czy Ty jesteś pełnoletni,
    na jakiej zasadzie odbywa się "sprzedaż" tej dziewczyny. Wiek dziewczyny
    sporo komplikuje ponieważ w chwili obecnej to rodzice są prawnymi opiekunami
    i oni decyduja o jej wychowaniu. To o co pytałem na pczątku jest istotne by
    okreslić czy doszło do naruszenia prawa.

    Serwiz

  • 7. Data: 2002-08-01 17:18:57
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

> [...]
    by
    > okreslić czy doszło do naruszenia prawa.

    Zdaje sobie z tego sprawe, że jest za dużo niewiadomych ,ale nie moge
    powiedizeć wszystkiego tak na forum. Dlatego szukam osoby której mógłbym
    przedstawić całą sprawe i porozmawiać

  • 8. Data: 2002-08-01 17:54:00
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Najlepiej skontaktuj sie z Imamem (muzulmanskim duchownym).
    On wyjasni ci jakie sa zasady zawarcia malzenstwa religijnego i czy malzenstwo
    zawarte przez sprzedaz jest wazne i na jakich zasadach.
    Dobrze by bylo jezeli wiedzialbys jaki rodzaj slubu wzieli i czy bylo to
    legalne tj zgodne z prawem polskim.
    W prawie Islamu sa zarowno sluby czasowe jak i rozwody i uniewaznienia
    malzenstwa wiec mozliwosci jest wiele. Jak slusznie zauwazyl kolega na terenie
    RP obowiazuje prawo cywilne wiec moze sie okazac ze np. slub nawet jeeli jest
    z religijnego punktu widzenia wazny nie jest wazny wg prawa cywilnego.

    Z drugiej strony cos mi tutaj nie lezy. Jezeli zawarlby z nia zwiazek wbrew jej
    woli to pewnie wyjechalby do jakiegos fajnego kraju typu Arabia Saudyjska bo
    jezeli rzeczywiscie Cie kocha to moglaby nie zgodzic sie na slub a jezeli
    ciagle jest na terenie RP to po prostu moze od niego odejsc.

    Albo dziewczyna sciemnia albo w ogole to jakas malo wiarygodna historia, a jak
    ktos slusznie zauwazyl to nie jest miejsce na porady sercowe.

    Korzon

  • 9. Data: 2002-08-01 19:02:24
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

> [...]
    jak
    > ktos slusznie zauwazyl to nie jest miejsce na porady sercowe.

    Porozmawiaj ze man na GG moj numer to 2782516

  • 10. Data: 2002-08-01 19:28:19
    Od: "Leon" <m...@i...pl>

    Ten arab co ją kupił już się z nią zaręczył i powiedizał że kobiety u nas to
    tylko ozdoba. I ,że nie może od niego odejść bo on ją kupił. Jak ją kupił to
    już nikt mu jej nie może zabrać. A jak będę próbował ją podrywać to mi może
    taki proces wytoczyć ,że będę mu płacił latami. A czy ona może przejść na
    inną religię odpowiedział, że jeżeli ma 16 lat to tylko za zgodą ojca. A jak
    by chciała sie ochszcić to ją postawią przed sądem i wydziedziczą. I że moge
    ją od niego odkupić za zawyżoną cene inaczej się nie da. I że nie może
    zmienić wiary i nazwiska.Bez jego zgody nie może się nigdzie ruszyć a jak
    ucieknie to jąmoże zabić. Córak to własność ojca lub męża. Narzeczona po
    zapłacie On jest z matczerahat.