  • 1. Data: 2004-12-04 14:10:08
    Temat: mp3.com.pl -czy wszystko zgodnie z prawem?
    Od: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480_@_bez_spamu.pl>

    Witam,
    Zastanawiam się czy serwis www.mp3.com.pl działa zgodnie z prawem?
    A zwłaszcza dział Forum i Top 100 URL.
    Przecież to jest ... piractwo.
    A jakie jest Wasze zdanie?

    interNECIK Team

  • 2. Data: 2004-12-04 15:36:23
    Temat: Re: mp3.com.pl -czy wszystko zgodnie z prawem?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <cosgg0$eoc$1@news.onet.pl>, necik wrote:
    > Zastanawiam się czy serwis www.mp3.com.pl działa zgodnie z prawem?
    > A zwłaszcza dział Forum i Top 100 URL.
    > Przecież to jest ... piractwo.
    > A jakie jest Wasze zdanie?

    Przybliż co cię niepokoi - nie każdy ma czas i ochotę łazić po jakiś
    stronach i analizować zachodzące tam zdarzenia.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2004-12-04 15:53:40
    Od: JanuszHr <h...@p...com>

    Sat, 04 Dec 2004 15:10:08 +0100, na pl.soc.prawo, necik napisal(a):

    > Witam,
    > Zastanawiam się czy serwis www.mp3.com.pl działa zgodnie z prawem?
    > A zwłaszcza dział Forum i Top 100 URL.
    > Przecież to jest ... piractwo.
    > A jakie jest Wasze zdanie?

    A tak dokładnie to na czym to piracto twoim zadniem polega ?
    JanuszHr

  • 4. Data: 2004-12-04 16:32:57
    Od: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480_@_bez_spamu.pl>

    > A tak dokładnie to na czym to piracto twoim zadniem polega ?
    > JanuszHr

    Top 100 URL - Linki do stron zawierających nielegalne MP3
    Forum - Wymiana nielegalnych MP3

    Podsumowując, czy takie coś nie namawia do łamania prawa?

    interNECIK Team

  • 5. Data: 2004-12-04 17:30:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    necik wrote:
    > Witam,
    > Zastanawiam się czy serwis www.mp3.com.pl działa zgodnie z prawem?
    > A zwłaszcza dział Forum i Top 100 URL.
    > Przecież to jest ... piractwo.
    > A jakie jest Wasze zdanie?

    Cały internet jest nielegalny. Idź aresztować internet.

  • 6. Data: 2004-12-04 21:25:06
    Od: scream <n...@p...pl>

    necik napisał(a):
    > Podsumowując, czy takie coś nie namawia do łamania prawa?

    osoba, która wynalazła aparat fotograficzny powinna zostać spalona na stosie
    przecież tyle dziecięcej pornografii zostalo zrobione aparatami
    fotograficznymi..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2004-12-05 00:42:17
    Od: "Grzegorz Kruk, Ph.D." <g...@t...pl>

    wiadomości news:coss7k$2mi2$1@news2.ipartners.pl...
    > Cały internet jest nielegalny. Idź aresztować internet.

    Czyli to nie pan poleciał z donosem?

    Grzegorz Kruk, Ph.D.

  • 8. Data: 2004-12-05 03:39:57
    Od: "Marcin" <n...@x...pl>

    Użytkownik g...@t...pl w wiadomości
    news:cotloh$ds7$1@nemesis.news.tpi.pl napisal:

    > Grzegorz Kruk, Ph.D.

    won trolu ! juz ci to mowilem

    Marcin

  • 9. Data: 2004-12-05 07:47:42
    Od: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480_@_bez_spamu.pl>

    > osoba, która wynalazła aparat fotograficzny powinna zostać spalona na
    > stosie
    > przecież tyle dziecięcej pornografii zostalo zrobione aparatami
    > fotograficznymi..

    A widzisz scream, zanim napisałem tego posta przejżałem archiwum grupy.
    Okazało się, że zamieszczania na swojej stronie linków do nielegalnych
    mp3 nie jest zgodne z prawem. To samo z linkami do stron pirackich.
    Ale jak teraz napisałem że chodzi o mp3.com.pl to ... im wolno?

    interNECIK Team

  • 10. Data: 2004-12-05 10:31:37
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > mp3 nie jest zgodne z prawem. To samo z linkami do stron pirackich.
    > Ale jak teraz napisałem że chodzi o mp3.com.pl to ... im wolno?

    no to poczytaj sobie o "osiolku" (klijent p2p) i o stronie o ktorej
    ostatnio bylo glosno.

    P.