  • 1. Data: 2004-12-04 12:05:32
    Temat: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    Jeśli ktoś z państwa chciałby dowiedzieć się na temat to polecam
    wyniki ankiety CENZURY (moderowania) grup niemoderowanych
    to link (odp.2) jest poniżej
    Podwójne głosy nie są liczone!

    http://psphome.dhtml.pl/ankieta.php?cenzura_na_newsa
    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]2

  • 2. Data: 2004-12-04 17:16:50
    Temat: Re: OT] CENZURA pl.soc.prawo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> napisał w wiadomości

    I napisało mi :-)

    Proszę odświeżyć tę stronę. Jeśli nie da to efektu, prawdopodobnie oznacza
    to, że obsługa cookies w przeglądarce została wyłączona, a w związku z tym
    nie ma możliwości zagłosowania.

    A ja chciałem tylko wyniki obejrzeć!

  • 3. Data: 2004-12-04 17:40:40
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
> [...]

    > oznacza to, że obsługa cookies w przeglądarce została wyłączona,
    < a w związku z tym nie ma możliwości zagłosowania.

    hehe ;)
    w tej "zadymie" najmniej chodzi o wyniki :o) zobacz:
    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    regierz&aid=33805152
    Edward Robak

  • 4. Data: 2004-12-04 17:48:35
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > hehe ;)
    > w tej "zadymie" najmniej chodzi o wyniki :o) zobacz:
    > http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    regierz&aid=33805152

    W takim razie po co sugerujesz, by się z nimi zapoznać?

  • 5. Data: 2004-12-04 19:35:33
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl>
    > "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=artykul&group=pl.p
    regierz&aid=33805152

    > W takim razie po co sugerujesz, by się z nimi zapoznać?

    Jak zapewne pamiętasz ankieta spełniła swoją funkcję bowiem
    zdezorientowani CENZORZY odblokowali moje nazwisko - ale
    ja postanowiłem ją wykorzystać a ten link był podstępem :o)
    Otóż każdy kto kliknął na ten link dodawał swój głos do głosujących
    na NIE i stała się rzecz niezwykła. Choć nie było podane innego
    linka to nagle zacząło przybywać głosów na TAK !!!
    i z 13 zrobiło się 40 <== no comment
    hehe liczba ta skończyła przyrastać po ukazaniu się powyższego
    odnośnika który Ci podałem.
    Udowodniłem więc wiarygodność głosowań. ;D
    Edward Robak

  • 6. Data: 2004-12-04 19:39:43
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>
> [...]

    > hehe liczba ta skończyła przyrastać po ukazaniu się powyższego
    > odnośnika który Ci podałem.
    > Udowodniłem więc wiarygodność głosowań. ;D

    No jest też jeszcze kilka innych aspektów.
    Większość niezdecydowanych widzi proporcję na korzyść
    przeciwników CENZURY hehe
    a po latach też nikt nie będzie pamiętał, że wynik jest manipulacją. ;)
    Edward Robak

  • 7. Data: 2004-12-04 20:06:02
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>

> [...]
    > Jeśli ktoś z państwa chciałby dowiedzieć się na temat to polecam
    > wyniki ankiety CENZURY (moderowania) grup niemoderowanych

    Z pl.sci.matematyka Cię pognali, to teraz tu będziesz trollować?
    nn

    ---

  • 8. Data: 2004-12-04 20:18:01
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl>
> [...]

    ch[tak|nie|tak_ale|nie_wiem]2

    > Z pl.sci.matematyka Cię pognali, to teraz tu będziesz trollować?

    Ani nie pogonili
    ani nie trollować
    twój post to spam i manipulacja personalna.
    Nie zawiera żadnej treści merytorycznej poza ubliżeniem człowiekowi.
    Tchórze tak mają
    Edward Robak

  • 9. Data: 2004-12-04 20:43:03
    Od: "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>

> [...]
    > twój post to spam i manipulacja personalna.
    > Nie zawiera żadnej treści merytorycznej poza ubliżeniem człowiekowi.

    To już mamy dwóch - Doktor Grzegorz K. Ph.d i ks. Robak, nie za dużo jak na
    jedną grupę?
    A może jesteście jedną i tą samą osobą? Stylistyka wypowiedzi by na to
    wskazywała ;)
    nn

    ---

  • 10. Data: 2004-12-04 20:53:08
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl>

    "Nikodem Nijaki" <p...@n...pl>
> [...]

    > dużo jak na jedną grupę?
    > A może jesteście jedną i tą samą osobą? Stylistyka wypowiedzi

    Więc brnie dalej bezmyślnie w obrzucaniu g&wienkami, doklejając
    personalne etykietki, klasyfijując pustosłowiem.
    chech,, sprawiasz wrażenie naćpanego niewyżytego seksualnie
    masohisty. hehe
    PS. przepraszam grupowiczów za wypowiedź nie w tematyce grupy
    ale mam szansę do obrony więc poniekąd jednak TG. :-)
    Edward Robak