    From: hikikomorisan <h...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Wed, 22 Jan 2014 14:19:07 +0100
    <lbamo1$ee3$3@node2.news.atman.pl> <lbaso4$1r0p$1@alfa.ceti.pl>
    <lbb24l$qbs$1@node2.news.atman.pl> <lbdi7s$tv7$1@usenet.news.interia.pl>
    <lbdjmt$9e1$2@node2.news.atman.pl> <lbedh8$394$3@node2.news.atman.pl>
    <lbelm5$bch$3@node2.news.atman.pl> <lbelv1$bo9$3@node2.news.atman.pl>
    <lbemrn$55b$3@node1.news.atman.pl> <lbemtl$55b$4@node1.news.atman.pl>
    <lbf057$enb$1@node1.news.atman.pl> <lbf3f2$q0q$1@node2.news.atman.pl>
    <lbg413$mlt$1@node2.news.atman.pl> <lbg4qr$naq$1@node2.news.atman.pl>
    <lbjip1$4tn$1@node2.news.atman.pl> <lbjj2a$50h$1@node2.news.atman.pl>
    <lblesr$ti0$1@node2.news.atman.pl> <lblfk9$ulh$1@node2.news.atman.pl>
    <lbmmgc$hc8$1@node1.news.atman.pl> <lbmn47$hs7$2@node1.news.atman.pl>
    <lbo2f0$f13$1@node2.news.atman.pl> <lbo3ds$fq7$1@node2.news.atman.pl>
    <lboa7o$mka$1@node2.news.atman.pl>

    On 22.01.2014 12:32, RadoslawF wrote:

    > A nie poinformowano ?

    Nie poinformowano. Inaczej bym nie pisal.

    > To kiedy zgłaszasz do prokuratora ?

    Nieistotne.

    > Tupanie że monitoring to podsłuch to tupanie.

    Podalem zarowno podstawe prawną obowiazujaca jak i dokladny opis sytuacji.

    W zamian dostelm tupanie, ze podsluch to nie podsluch. Bo sie nazywa
    monitoring.

    > Jeszcze nie zgłosiłeś ?

    Nieistotne w dyskusji.

    > Dlaczego mam nie odpisywać. Powołujesz się na paragrafu dotyczące
    > czegoś innego a rozmawiamy cały czas o monitoringu.

    Rozmawiamy o uzyskiwaniu informacji w sposob nieuprawniony.

    > Żeby skorzystać z podanych przez ciebie paragrafów trzeba najpierw
    > udowodnić że monitoring to podsłuch czego ty nie potrafisz zrobić.
    > A fachowiec już ci wyjaśnił kto i na jakiej podstawie to zrobi.

    No czekam z niecierpliwoscia na ta podstawe prawna.

    I czekam.

    I czekam.

    > To dlaczego nie zgłosisz tego do prokuratora ?
    > Tylko tutaj bijesz pianę ?
    > O nie zapomnij napisać jak się skończyło. :-)

    Bo to jest grupa dyskusyjna o prawie.

    I poki co nikt nie byl w stanie pokazac kontr przepisu, w ktorym opisana
    przeze mnie sytuacja nie podpadalaby pod KK.

    Wszystkie kontry bazuja na "pszeciesz to monitoring nie podsluh"

    A dla wykladni prawnej jest bez znaczenia jak sie nazywa urzadzenie, za
    pomoca ktorego sie podsluchuje.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx