    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: monitorng w sklepiku - podsluciwanie
    Date: Wed, 22 Jan 2014 12:32:05 +0100
    <lbamo1$ee3$3@node2.news.atman.pl> <lbaso4$1r0p$1@alfa.ceti.pl>
    <lbb24l$qbs$1@node2.news.atman.pl> <lbdi7s$tv7$1@usenet.news.interia.pl>
    <lbdjmt$9e1$2@node2.news.atman.pl> <lbedh8$394$3@node2.news.atman.pl>
    <lbelm5$bch$3@node2.news.atman.pl> <lbelv1$bo9$3@node2.news.atman.pl>
    <lbemrn$55b$3@node1.news.atman.pl> <lbemtl$55b$4@node1.news.atman.pl>
    <lbf057$enb$1@node1.news.atman.pl> <lbf3f2$q0q$1@node2.news.atman.pl>
    <lbg413$mlt$1@node2.news.atman.pl> <lbg4qr$naq$1@node2.news.atman.pl>
    <lbjip1$4tn$1@node2.news.atman.pl> <lbjj2a$50h$1@node2.news.atman.pl>
    <lblesr$ti0$1@node2.news.atman.pl> <lblfk9$ulh$1@node2.news.atman.pl>
    <lbmmgc$hc8$1@node1.news.atman.pl> <lbmn47$hs7$2@node1.news.atman.pl>
    <lbo2f0$f13$1@node2.news.atman.pl> <lbo3ds$fq7$1@node2.news.atman.pl>

    Dnia 2014-01-22 10:36, Użytkownik hikikomorisan napisał:

    > Z punktu prawnego niczym.
    >
    > Tak samo jak niczym sienie rozni noz z drewniana raczka od noza z
    > plastikowa raczka podczas dyskusji po zadaniu smiertelnego ciosu.
    >
    > Co do monitoringu - powtorze - jesli nie poinformowano pracownikow i nie
    > uzyskano ich zgody to monitoring audio zmienia sie w podsluch w oczach
    > prawa.

    A nie poinformowano ? To kiedy zgłaszasz do prokuratora ?

    > Tupanie "ze instalowalem monitoring" to tupanie.

    Tupanie że monitoring to podsłuch to tupanie.

    Jeszcze nie zgłosiłeś ?

    > Definicja srycja. Pokaz paragraf w przepisach. Ktory podwaza paragraf,
    > ktory podawalem wielokrotnie.
    >
    > Bez tego wez juz nie odpisuj.

    Dlaczego mam nie odpisywać. Powołujesz się na paragrafu dotyczące
    czegoś innego a rozmawiamy cały czas o monitoringu.
    Żeby skorzystać z podanych przez ciebie paragrafów trzeba najpierw
    udowodnić że monitoring to podsłuch czego ty nie potrafisz zrobić.
    A fachowiec już ci wyjaśnił kto i na jakiej podstawie to zrobi.

    > problem w tym, ze jak ma mikrofon to SAMO POWIADOMIENIE nie wystarczy
    >
    > pracownik MUSI wyrazic zgode.

    To dlaczego nie zgłosisz tego do prokuratora ?
    Tylko tutaj bijesz pianę ?
    O nie zapomnij napisać jak się skończyło. :-)