  • 11. Data: 2004-05-29 10:17:54
    Temat: Re: mogę żądać ???
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "MG" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:2eef.0000006a.40b85ef6@newsgate.onet.pl...

    > Opieram sie na obowiazujacej regulacji prawnej. Ma ona zastosowanie do
    > tego typu sytuacji m.in. Aczkolwiek byloby mi latwiej sie wypowiadac na
    > temat tego przypadku gdyby bylo podanych wiecej szczegolow.

    Nie rozciągałbym tego zbyt daleko. Są pewne sytuacje, gdzie nawet mimo braku
    szkody jest się uprawnionym do odszkodowania.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 12. Data: 2004-05-29 10:25:27
    Od: "MG" <m...@o...pl>

    > Nie rozciągałbym tego zbyt daleko. Są pewne sytuacje, gdzie nawet mimo braku
    > szkody jest się uprawnionym do odszkodowania.

    Nie uwazam sie absolutnie za autorytet w tej kwestii, choc cisnie mi sie na
    usta, ze jak sama nazwa wskazuje - odszkodowanie przysluguje za szkode.

    Probowalam wymyslec taka sytuacje gdy pewna... hm... nazwijmy to rekompensata
    pieniezna nie bedzie zwiazana z zaistnieniem szkody, ale na nic nie wpadlam.
    Bede wdzieczna za podpowiedz.

    MG

  • 13. Data: 2004-05-29 10:47:05
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "MG" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rekompensata pieniezna nie bedzie zwiazana z zaistnieniem szkody, ale
    > na nic nie wpadlam. Bede wdzieczna za podpowiedz.

    Ja też za wyrocznię nie robię. ;) Ale jeśli chodzi o przykład, to proszę
    bardzo: przerwa w świadczeniu usług telekomunikacyjnych (z ustawy tylko
    powszechnych, jednak operatorzy w regulaminach nawet inne usługi tak
    traktują). Niezależnie, czy coś z tego tytułu stracisz, czy nie, bo np. w
    ogóle nie chciałaś wtedy korzystać np. z telefonu - przysługuje Ci
    odszkodowanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 14. Data: 2004-05-29 12:25:30
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    Ja wiem, że jestem człowiekiem impulsywnym i szybciej myślę niż piszę i
    mówię ale:

    Jeszcze raz:
    1) Czy słusznym jest, że żądam przywrócenia mi gwarantowanej predkości.

    Jeśli nie było WZMIANKI o ograniczeniach w umowie i nie ma w regulaminie.
    NIE OTRZYMAŁEM W BIURZE KLIENTA RZADNEJ ONFORMACJI O OGRANICZENIACH
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    W UMOWIE MAM TYLKO:
    Opcja prędkości - 320
    Neostarda - Umowa lojalnościowa 12 miesięcy

    KOOONIEC!!!!!
    NIC WIĘCEJ

    2) Czy powinienem nie płacić za niedotrzymanie warunków umowy.

    Nie podawajcie mi proszę stron internetowych o regułach i zasadach. Do tego
    mam dostęp dopiero jak podpiszę umowę.

    pozdrawiam
    fart

  • 15. Data: 2004-05-29 12:32:43
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Po prostu nie doczytałeś. Ja się orientowałem w TP i było napisane w
    ofercie
    > ograniczenie miesięczne 5 GB, czy cos koło tego.
    > JOHNSON :)

    Johnson ja mam umowę i regulamin ...... tylko takie elementy otrzymałem.
    Cenników nie otrzymałem i nie pokwitowałem, bo tam jest tak sprytnie to
    zrobione w umowie, że jest podpis równoczesny na potwierdzenie otrzymania
    Regulaminu oraz Cennika usługi Neostrady wraz ze zgodą na przetwarzamie
    moich danych.
    Jest to praktyka niezgodna z prawem .... powinny być dwa miejsca na podpisy
    więc nie podpisałem zważywszy, że obok widnieje gwiazdka, że wyrażenie zgody
    jest nieobowiązkowe.
    Ja wiem, że to jest zakręcone .... ale dla wprawy poprostu chcę się pokopać
    z tepsą ...
    ale Was pytam o sugestie w tym temacie
    bo oni mają WYSOKIEJ KLASY PRAWNIKÓW (hihihihihihiihihihihii w mojej firmie
    na zbity pysk bym takich, którzy te umowy stworzyli, wyrzucił i dał jeszcze
    wilczy bilet)
    a ja mam Was

    pozdrawiam
    fart

  • 16. Data: 2004-05-29 12:33:38
    Od: Marcin Kwaśniewski <f...@z...gazeta.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ja wiem, że jestem człowiekiem impulsywnym i szybciej myślę niż piszę i
    > mówię ale:
    > Jeszcze raz:
    > 1) Czy słusznym jest, że żądam przywrócenia mi gwarantowanej predkości.

    Nie.

    > Jeśli nie było WZMIANKI o ograniczeniach w umowie i nie ma w regulaminie.

    Są w regulaminie pośrednio, poprzez odniesienie do cennika.

> [...]
    > W UMOWIE MAM TYLKO:
    > Opcja prędkości - 320
    > Neostarda - Umowa lojalnościowa 12 miesięcy

    Przeczytaj jeszcze raz uważnie. Masz tam na pewno napisane, ze zapoznałeś
    się z regulaminem i cennikiem, a poniżej znajduje się Twój podpis.

    > 2) Czy powinienem nie płacić za niedotrzymanie warunków umowy.

    Nie ma tutaj mowy o niedotrzymaniu warunków umowy.

    > Nie podawajcie mi proszę stron internetowych o regułach i zasadach. Do
    > tego mam dostęp dopiero jak podpiszę umowę.

    Przed podpisaniem umowy nie ma problemu, aby zapoznać się z treścią
    regulaminu i cennika. Nawet więcej, aby nie dać się zrobić na szaro,
    powinieneś był się z nimi właśnie _przed_ podpisaniem zapoznać.

    --
    Pozdrawiam,
    Kwas

  • 17. Data: 2004-05-29 12:56:28
    Od: "Dziadek" <b...@w...pl>

    Ja też chcę im dokopać więc jest nas dwóch.maję nie tylko "wysokich"
    prawników ale jescze wyższych fachowców np w błekitnej lini.

    --
    Pozdrawiam.
    banita

  • 18. Data: 2004-05-29 13:40:10
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

> [...]

    > NIE OTRZYMAŁEM W BIURZE KLIENTA RZADNEJ ONFORMACJI O OGRANICZENIACH
    > !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Ciekawe jak chciałbyś to udowodnic, zwlaszcza ze podpisałeś się pod
    oswiadczeniem, że zapoznałeś sie z regulaminem i cennikiem a tam wszystko
    jest napisane. Na przyszłość zanim się podpiszesz, że sie zapoznałeś to się
    zapoznaj:-)

    > 2) Czy powinienem nie płacić za niedotrzymanie warunków umowy.

    TPSA dotrzymała warunków umowy - miałeś 320 do momentu przekroczenia limitu.
    Teraz zgodnie z umową masz mniej do końca miesiaca.

    HaNkA

  • 19. Data: 2004-05-29 15:05:30
    Od: "fart" <a...@w...pl>

> [...]
    > oswiadczeniem, że zapoznałeś sie z regulaminem i cennikiem a tam wszystko
    > jest napisane. Na przyszłość zanim się podpiszesz, że sie zapoznałeś to
    Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu'
    Haniuuuuuuuuu .. ja napisałem, że nie podpisałem tego

    pozdrawiam
    fart

  • 20. Data: 2004-05-29 16:10:27
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    > Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu'
    > Haniuuuuuuuuu .. ja napisałem, że nie podpisałem tego

    Ok, zle doczytalam. Nie zmienia to faktu, że jestem ciekawa jak udowodnisz
    ze przy podpisywaniu umowy nie zostałeś poinformowany, że ta neostrada ma
    ograniczenia w transferze, tym bardziej że jest po fakt publicznie znany i
    info o tym jest zarówno na stronie TPSA, jak i neostrady.

    Poza tym nie wiem jak wygląda Twoja umowa, moja zawarta wieki na wtedy
    jedyną, a teraz "tę większą" neostradę zawiera paragraf 6 który mówi "klient
    oświadcza, że otrzymał Regulamin oraz Cennik i zgadza się z ich treścią".
    Cięzko mi uwierzyć, aby Twoja umowa nie zawierała jakiegoś punktu, który
    umożliwiłby prawnikom TPSA odgonienie się od roszczeń gapiowatych klientów.
    Oświadczenie o którym mówisz [zgoda na przetwarzanie danych osobowych] byla
    poniżej i kwitowało się ją osobnym podpisem - w rzeczy samej dobrowolnym. Na
    końcu całej umowy istnieje coś takiego jak Załączniki. Jeśli masz tam
    wymieniony cennik to zapomnij że uda Ci się udowodnić jakoś, że cennika nie
    widziałeś na oczy.

    HaNkA

    PS. Qrcze, Ty naprawdę nie wiedziałes ze mała Neo ma limity???!!