  • 1. Data: 2004-05-29 08:49:02
    Temat: Mandat za jazde na zakazie ruchu!!
    Od: "Kzyhu" <k...@g...pl___NOSPAM>

    Jestem tu nowy wiec witam wszytkich!!!
    Mam pytanko czy powinienem dostac mandat jezli wjechalem w zakaz ruchu ktory
    nie dotyczyl mieszkancow? Podwozilem do domu znajoma ktora nie ma jeszcze 15
    lat a bylo juz ciemno!
    Jesli w tym przypadku dostalem mandat slysznie to co np jesli dana osoba
    bylaby niepelnosprawna?
    Wielkie dzieki.

    --
    Kzyhu

  • 2. Data: 2004-05-29 09:35:57
    Temat: Re: Mandat za jazde na zakazie ruchu!!
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Kzyhu" <k...@g...pl___NOSPAM> napisał w wiadomości
> [...]
    15
    > lat a bylo juz ciemno!
    > Jesli w tym przypadku dostalem mandat slysznie to co np jesli dana osoba

    1. jesli jako kierujacy nie byles mieszkancem - to zakaz ciebie dotyczyl
    2. kwestie osob niepelnosprawnych reguluje tzw, karta parkingowa
    ...a swoja droga to w ciekawym wieku wozisz te znajome w ciemnosciach

    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2004-05-29 12:33:00
    Od: "BartekB" <n...@w...pl>

    Użytkownik "ape" napisał w wiadomości
    > 1. jesli jako kierujacy nie byles mieszkancem - to zakaz ciebie
    dotyczyl

    Czy mieszkancem jest ten, ktory ma w dowodzie odpowiedni adres, czy ten,
    ktory faktycznie tam przebywa, choc niekoniecznie dokonal czasowego
    zameldowania??
    pzdr.
    B.

    --
    Bartek 'BeBe' Bednarski

    "Jeżeli problem ma rozwiązanie, to nie ma co się martwić.
    Jeżeli jednak nie ma, to martwienie się niczego nie zmieni."

  • 4. Data: 2004-05-29 12:41:13
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "BartekB" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
    > dotyczyl
    >
    > Czy mieszkancem jest ten, ktory ma w dowodzie odpowiedni adres, czy ten,
    > ktory faktycznie tam przebywa, choc niekoniecznie dokonal czasowego
    > zameldowania??

    niewatpliwie wpis w dowodzie lub prawie jazdy, a reszta zalezy od tego co
    sie potrafi udowodnic

    pozdro
    ape

  • 5. Data: 2004-05-29 13:24:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ape wrote:

    > niewatpliwie wpis w dowodzie lub prawie jazdy,

    Niewątpliwie?

    "Mieszkaniec" to nie koniecznie "zameldowany".

  • 6. Data: 2004-05-29 14:06:48
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    wiadomości news:c9a2u8$201g$3@news2.ipartners.pl...

    > Niewątpliwie?

    tak, u policjanta czy "czarnego pretorianina" nie bedzie to budzilo
    watpliwosci

    > "Mieszkaniec" to nie koniecznie "zameldowany".

    zgadza sie, ale trzeba jakos udowodnic, czyz nie? stad moja druga czesc
    postu - skwapliwie przez ciebie wycieta

    pozdro
    ape

  • 7. Data: 2004-05-29 16:20:32
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Ciekawe, czy była to droga publiczna?
    JaC

  • 8. Data: 2004-05-30 18:32:55
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 29 May 2004 10:49:02 +0200, Kzyhu naskrobał(a):

> [...]
    > nie dotyczyl mieszkancow? Podwozilem do domu znajoma ktora nie ma jeszcze 15

    podpisz sobie fikcyjna umowe najmu i odwołaj sie.

    > Jesli w tym przypadku dostalem mandat slysznie to co np jesli dana osoba
    > bylaby niepelnosprawna?

    nie. Jezeli posiada stosowne uprawnienia to dotyczą one całego pojazdu.

    --
    www.grid.org
    l...@a...pl

  • 9. Data: 2004-05-31 08:39:38
    Od: "Leszek" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Sat, 29 May 2004 10:49:02 +0200, Kzyhu naskrobał(a):

    > podpisz sobie fikcyjna umowe najmu i odwołaj sie.

    Niech przemaluje samochód, zapuści wąsy itd.
    A wszystko to przez mandat;)))

    Pozdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-05-31 12:42:05
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 29 May 2004, ape wrote:
    [...]
    >+ 1. jesli jako kierujacy nie byles mieszkancem - to zakaz ciebie dotyczyl

    Moment. Znaczy że NIE WOLNO podjechać w tak oznaczone miejsce:
    - taksówkarzowi (kurs zamówiony)
    - właśnie w takim przypadku jak opisano
    ?
    Usiłuję dojść do tego z czego wynika "dotyczenie kierującego".
    Kierujący ma się stosować do znaków. Ale *sam znak* rzadko dotyczy
    kierującego a raczej pojazdu którym kieruje (zakaz wyprzedzania
    przez samochody ciężarowe dotyczy niewątpliwie prowadzonego samochodu
    a nie "ciężarowości" kierującego jako takiego :]).
    Dlaczego zakaz ruchu ma obejmować mieszkańca znajdującego się
    w pojeździe, skoro znak stanowi wręcz przeciwnie ?

    pozdrowienia, Gotfryd