  • 1. Data: 2004-05-28 21:07:20
    Temat: Wygrałem sprawę - co dalej
    Od: "miskatata" <m...@o...pl>

    Witam, wygrałem sprawę jako oskarżyciel prywatny. Sąd zasądził m in zapłatę
    przez skazaną na moją rzecz kwoty w wysokości 300 zł (tyle wpłaciłem
    składając wniosek o ukaranie do Grodzkiego). Domyślam się iż jest to kwota
    jaką mam dostać za poniesione koszta z mojej strony, jednakże nie wiem jak
    je otrzymam? Czy po pieniądze mam udać się do skazanej, czy do Sądu, czy
    skazana sama je prześle mnie, Sądowi, później Sąd mi itd. Proszę o info w
    tek kwestii, pozdrawiam

    Krzysiek

  • 2. Data: 2004-05-28 21:12:09
    Temat: Re: Wygrałem sprawę - co dalej
    Od: "leslaw" <f...@v...pl>

    zwróc się do sądu o wydanie tytułu wykonawczego i przekaż wyrok z tytułem do
    komornika

  • 3. Data: 2004-05-28 21:21:10
    Od: "miskatata" <m...@o...pl>

    Użytkownik "leslaw" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    > zwróc się do sądu o wydanie tytułu wykonawczego i przekaż wyrok z tytułem
    do
    > komornika

    Komornik to jedyne rozwiązanie?

    K.

  • 4. Data: 2004-05-28 23:39:27
    Od: "MG" <t...@c...onet.pl>

    > zwróc się do sądu o wydanie tytułu wykonawczego i przekaż wyrok z tytułem do
    > komornika

    Nie o wydanie tytulu wykonawczego tylko o nadanie tytulowi egzekucyjnemu
    klauzuli wykonalnosci. Tytulem egzekucyjnym jest tu orzeczenie sadu w ktorym
    sad zasadzil te 300 zl.

    Potem konieczne jest sporzadzenie wniosku o wszczecie egzekucji. We wniosku
    trzeba wskazac podstawe egzekucji, jej zakres oraz sposob przeprowadzenia (tj.
    z czego ma byc sciagnieta ta suma).

    Do wniosku nalezy dolaczyc tytul egzekucyjny z klauzula wykoanlnosci nadana
    przez sad - czyli po prostu tytul wykonawczy. Poza tym trzeba dolaczyc czasem
    jeszcze inne rzeczy / wskazac we wniosku pewne dodatkowe elementy - w
    zaleznosci od wybranego rodzaju egzekucji.

    Nie wiem czy istnieje inny sposob uzyskania tych pieniedzy, ale wydaje mi sie
    ze niestety nie.

    MG

  • 5. Data: 2004-05-29 07:25:41
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "leslaw" <f...@v...pl> napisał w wiadomości
    > zwróc się do sądu o wydanie tytułu wykonawczego i przekaż wyrok z tytułem
> [...]

    A może po prostu wezwać skazanego do zapłaty.

    --
    JOHNSON :)

  • 6. Data: 2004-05-29 09:01:21
    Od: "miskatata" <m...@o...pl>

    > A może po prostu wezwać skazanego do zapłaty.

    Tak uczynię gdy dostanę papiery z Sądu do domu, napiszę wezwanie, wydrukuję
    formularz zapłaty itd, jeśli nie da rady - komornik lub firma windykacyjna
    za 75%...

    K.