    From: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mogę żądać ???
    Date: Sat, 29 May 2004 18:10:27 +0200

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c9a90o$h62$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu'
    > Haniuuuuuuuuu .. ja napisałem, że nie podpisałem tego

    Ok, zle doczytalam. Nie zmienia to faktu, że jestem ciekawa jak udowodnisz
    ze przy podpisywaniu umowy nie zostałeś poinformowany, że ta neostrada ma
    ograniczenia w transferze, tym bardziej że jest po fakt publicznie znany i
    info o tym jest zarówno na stronie TPSA, jak i neostrady.

    Poza tym nie wiem jak wygląda Twoja umowa, moja zawarta wieki na wtedy
    jedyną, a teraz "tę większą" neostradę zawiera paragraf 6 który mówi "klient
    oświadcza, że otrzymał Regulamin oraz Cennik i zgadza się z ich treścią".
    Cięzko mi uwierzyć, aby Twoja umowa nie zawierała jakiegoś punktu, który
    umożliwiłby prawnikom TPSA odgonienie się od roszczeń gapiowatych klientów.
    Oświadczenie o którym mówisz [zgoda na przetwarzanie danych osobowych] byla
    poniżej i kwitowało się ją osobnym podpisem - w rzeczy samej dobrowolnym. Na
    końcu całej umowy istnieje coś takiego jak Załączniki. Jeśli masz tam
    wymieniony cennik to zapomnij że uda Ci się udowodnić jakoś, że cennika nie
    widziałeś na oczy.

    HaNkA

    PS. Qrcze, Ty naprawdę nie wiedziałes ze mała Neo ma limity???!!