  • 1. Data: 2004-05-28 21:22:21
    Temat: Grozi mi eksmisja ...kilka prośba o rade
    Od: "Grzegorz" <g...@v...pl>

    Sytuacja wygląda tak, mieszkamy od 25 lat(Ja + brat + matka) w bloku
    administrowanym przez Wojskowa Agencje Mieszkaniową, Ojciec jest żołnierzem
    zawodowym. Kilka lat temu rodzice się rozwiedli, ojciec został przeniesiony do
    innego garnizonu oddalonego od mojej miejscowości o 150km dostał tam mieszkanie
    z WAM, jednocześnie, z tutejszego oddziału WAM dostaliśmy pismo o tym ze
    zamieszkujemy bez tytułu prawnego i zostajemy zobowiązani do opuszczenia lokalu
    lub płacenia 200% czynszu jako kary. Czynsz płacimy zawsze terminowo nie mamy
    żadnych zaległości, dzisiaj dostaliśmy pismo z nakazem eksmisji, Pytanie jest
    takie co możemy zrobić, czy możemy się starać o lokal zastępczy(socjalny) na
    wynajęcie czego kolwiek nie stać nas. Może jest jakieś inne rozwiązanie.
    Za wszelka pomoc z góry dziekuje.

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 2. Data: 2004-05-28 21:42:27
    Temat: Re: Grozi mi eksmisja ...kilka prośba o rade
    Od: "ape" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    na
    > wynajęcie czego kolwiek nie stać nas. Może jest jakieś inne rozwiązanie.

    z tego co wiem - niepelnoletnich (lub pelnoletnich lecz uczacych sie w
    trybie dziennym) dzieci zolnierza nie bardzo mozna ot tak sobie eksmitowac z
    lokalu wamowskiego.
    podniesienie czynszy to zupelnie inna sprawa. wynika to z braku uprawnien do
    "wojskowego" wymiaru czynszu.
    imho najlepiej bedzie to wyjasnic u komendanta garnizonu.

    pozdro
    ape

  • 3. Data: 2004-05-29 18:21:09
    Od: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>

> [...]
    > Pytanie jest takie co możemy zrobić, czy możemy się starać o lokal
    > zastępczy(socjalny) na wynajęcie czego kolwiek nie stać nas. Może

    http://www.wam.com.pl/

    całkiem przyjazna stronka
    jest tam ustawa o zakwaterowaniu sił zbrojnych RP
    a w niej rozdział o tym co się dzieje po rozwodzie

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 4. Data: 2004-05-31 16:49:01
    Od: g...@v...pl

    > http://www.wam.com.pl/
    >
    > całkiem przyjazna stronka
    > jest tam ustawa o zakwaterowaniu sił zbrojnych RP
    > a w niej rozdział o tym co się dzieje po rozwodzie
    >

    > Dzięki za odpowiedzi ,ustawe juz prawie znam na pamieć, Pytanie jest takie co
    zrobić, czy należy nam sie lokal zastępczy(może socjalny) czy to bedzie
    eksmisja na bruk ??(jak pisałem wczesniej czynsz płacimy zawsze terminowo).
    Niestety w necie za wiele nie znaleazłem, jeżeli ktoś ma jakieś doswiadczenia w
    tym temacie to proszę zeby sie nimi podzielił.

    Pozdrawiam
    Gregory