  • 21. Data: 2004-05-29 16:31:34
    Temat: Re: mogę żądać ???
    Od: "fart" <a...@w...pl>

    > Poza tym nie wiem jak wygląda Twoja umowa, moja zawarta wieki na wtedy
    > jedyną, a teraz "tę większą" neostradę zawiera paragraf 6 który mówi
    "klient
    > oświadcza, że otrzymał Regulamin oraz Cennik i zgadza się z ich treścią".
    > Cięzko mi uwierzyć, aby Twoja umowa nie zawierała jakiegoś punktu,
    tutaj nie podpisałem tego, ponieważ ten właśnie punkt był związany ze zgodą
    na przetwarzanie danych .. a to mam Haniu w nosie:)))
    Inne rzeczy podpisałem a tego nie ......
    POprostu celowo nie podpisałem
    i tyle
    Oni źle ułożyli umowę nie można zgody na przetwarzanie wiązać z jakimkolwiek
    punktem
    i tyle :))))

    >który
    > umożliwiłby prawnikom TPSA odgonienie się od roszczeń gapiowatych
    klientów.
    > Oświadczenie o którym mówisz [zgoda na przetwarzanie danych osobowych]
    byla
    > poniżej i kwitowało się ją osobnym podpisem - w rzeczy samej dobrowolnym.
    Na
    > końcu całej umowy istnieje coś takiego jak Załączniki. Jeśli masz tam
    > wymieniony cennik to zapomnij że uda Ci się udowodnić jakoś, że cennika
    nie
    > widziałeś na oczy.

    Wymienione są oczywiście ale nie dostałem cennika i nie podpisałem faktu
    otrzymania tych załączników ... o czym powyżej napisałem

    pozdrawiam
    fart

  • 22. Data: 2004-05-29 17:47:38
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Wymienione są oczywiście ale nie dostałem cennika i nie podpisałem faktu
    > otrzymania tych załączników ... o czym powyżej napisałem

    Tylko, ze podpis wiazal sie jak sam piszesz z przetwarzaniem danych i był
    dobrowolny. To, ze nie podpisales tej zgody nie znaczy to jednoczesnie że
    nie dostałeś cennika w załączniku, zwłaszcza jeśli jest on tam wymieniony.
    Nie wydaje mi się aby konieczna było jeszcze Twoje pisemne poświadczenie że
    cennik otrzymałeś skoro podpisałeś umowę na której wśród załaczników
    figuruje ów cennik. Zupełnie nie rozumiem dlaczego nawet "nie kwitując"
    cennika a mając go z załącznikach nie zażadałes choćby wglądu w ów. Moim
    zdaniem sytuacja jest dla Ciebie przegrana - podpisałeś umowę na taką a nie
    inną opcje łącza internetowego - nie mam pojęcia jak chciałbyś udowodnić że
    nie miałeś pojęcia o parametrach technicznych owej usługi bo Twój brak
    podpisu w takim miejscu moim zdaniem nie jest żadną linią obrony. Może i
    Twoim zdaniem TPSA ma i słabych prawników, ale nie wiem czy jest sens
    inwestować w sprawę sądową tylko po to aby przekonać się że się myliłeś i co
    do umowy i co do umiejętności owych prawników:-))

    Generalnie zamiast trzymać nas w niepewności weż zeskanuj calą tę Twoją
    umowę oczywiście wymazując dane personalne i wrzuć na stronę. Łatwiej będzie
    rozmawiać o czymś co widzimy bo Twoja relacja może być lekko subiektywna:-)

    HaNkA

  • 23. Data: 2004-05-29 17:50:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Dziadek" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    > z tepsiakami też mam na pieńku. Chętnie bym im dokopał bo zrobili mnie,
    > podobnie jak Ciebie. Za niedotrzymanie warunków Umowy możesz żadać
    > rekompensaty jednak trzeba ten stan rzeczy udowodnić. Czy Potrafisz ?

    Można to zrobi sposobem. Napisać do nich pismo z prośbą o wyjaśnienie co
    się stało, że to tak działa, a nie wspominając o tym, że tego w
    regulaminie nie ma. pewnie odpiszą to, co powiedzieli w rozmowie. Wówczas
    już dowód jest.