  • Data: 2006-04-28 19:45:43
    Temat: Re: mit ze meldunek to tylko informacja
    Od: PAweł <pgoralsk@bezspamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemysław Płaskowicki" <p...@p...name> napisał w
    wiadomości news:445212a1@news.home.net.pl...
> [...]
    > pomocy prawnej przez magistrów jest niezgodny z art. 2 Konstytucji
    > (zasadą państwa prawa). Nie jest niezgodna ze (nie)sławnym art. 17
    > Konstytucji.
    >
    > No i w konsekwencji stwierdzam, że Marta będzie mogła (przy
    > niezmienionym stanie prawnym) udzielać odpłatnie porad dla ludności,
    > albowiem nie ma przepisu który by tego zakazywał -- a podstawową zasadą
    > właśnie państwa prawa jest zasada, że co nie jest zabronione to jest
    > dozwolone.
    >
    > Tak czy inaczej w tym zakresie musimy poczekać do uzasadnienia.

    Zaczekac oczywiscie nigdy nie zaszkodzi, ale MSZ popełniasz błąd w powyższym
    rozumowaniu. Ustawa, która daje Marcie obecnie prawo do udzielania porad
    (abstrahując od ich jakosci) była właśnie zaskarżona i w m.in. w cytowanej
    częsci uznana została za niedopuszczalną w związku z niezgodnością z Ustawą
    Zasadniczą. A zatem, od 1.01.2007 r. przywrócony zostanie automatyczny stan
    prawny sprzed uchwalenia zaskarżonej ustawy, a zatem stan, w którym Marcie
    porad udzielać nie wolno!

    > Quod scripsi, scripsi.

    Cum ventis litigare,- charta non erubscit;-)

    --
    Pozdr