  • 1. Data: 2007-04-18 08:34:21
    Temat: mandat
    Od: "JareC" <b...@m...com>

    Te łajzy wlepiły mi 50zł za przejście 8m od pasów (nawet zielone było).

    Jaka jest procedura? mandat przyjąłem, muszę im zapłacić, jeżeli nie zapłacę
    wchodzą na konto bankowe, wysyłają komornika, ściągają ze zwrotu -
    rozliczenia ??

    A .. na przyklad zapłacę im 49,99, będą robic wojnę o ten 1 grosz?
    zawsze chciałem mieć ostatnie słowo...

    pozdro....

  • 2. Data: 2007-04-18 10:02:35
    Temat: Re: mandat
    Od: "Ero Walensdorf" <walensdorf@nietrudzsie_nieodbierampriva>

    Użytkownik "JareC" <b...@m...com> napisał
    > A .. na przyklad zapłacę im 49,99, będą robic wojnę o ten 1 grosz?
    > zawsze chciałem mieć ostatnie słowo...

    To zapłać im 50,01 i niech się martwią, co zrobić z tym groszem.
    Pamiętam, że księgowe mówiły kiedyś, że lepsze było manko, niż superata.
    Może wystapisz, o zwrot tego grosza?

    EWa

  • 3. Data: 2007-04-18 11:31:08
    Od: "Marcin P." <l...@o...pl>

> [...]
    > rozliczenia ??
    >
    > A .. na przyklad zapłacę im 49,99, będą robic wojnę o ten 1 grosz?

    Spieprzyłeś sprawę, złamałeś przepisy o ruchu drogowym :).
    Płać, bo ostatnie słowo będzie należało do komornika.

    Serdeczne pozdrowienia
    --
    Marcin

  • 4. Data: 2007-04-18 15:00:52
    Od: "SQLwysyn" <sq|vvysyn@sq|wysyn.pI>

    Użytkownik "JareC" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    > Te łajzy wlepiły mi 50zł za przejście 8m od pasów (nawet zielone było).

    I bardzo dobrze, następnym razem pofatygujesz sie do przejscia.

    > A .. na przyklad zapłacę im 49,99, będą robic wojnę o ten 1 grosz?
    > zawsze chciałem mieć ostatnie słowo...

    To komornik będzie miał ostatnie słowo.

    --
    SQLwysyn
    Przeżylismy trzy zabory, przeżyjemy i kaczory ...

  • 5. Data: 2007-04-18 21:46:57
    Od: "Rob" <r...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozliczenia ??
    >
    > A .. na przyklad zapłacę im 49,99, będą robic wojnę o ten 1 grosz?
    Kolejny pieniacz. To jakaś plaga w tym kraju.No i jak mozna publicznie
    chwalić sie takimi wadami psychicznymi?Rob

  • 6. Data: 2007-04-18 22:05:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "JareC" <b...@m...com> napisał w wiadomości

    Skoro mandat przyjąłeś, to raczej niewiele można zrobić. Jeśli zapłacisz 49,99
    zł, to po prostu ten jeden grosz z kosztami egzekucji potracą Ci ze zwrotu
    podatki i tyle. Nie szkoda?

  • 7. Data: 2007-04-19 08:57:24
    Od: "JareC" <b...@m...com>

    > Kolejny pieniacz. To jakaś plaga w tym kraju.No i jak mozna publicznie
    > chwalić sie takimi wadami psychicznymi?Rob

    ehh.. a jak wczesniej goniły mnie dresy .. to psiaków nie było... im kazali
    łatać dziurę a nie strzec bezpieczeństwa...