  • 1. Data: 2004-06-23 08:54:31
    Temat: mandat
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    Witam
    sytuacja jest taka, zaparkowalem na chodniku (nie było zakazu) ale jedno
    koło stało na trawniku, gdy wróciłem za szybą mandat za parkowanie na
    trawniku czy cos takiego. Pytanie czy policja ma podstawy prawne aby żądać
    od mnie zapłaty za ten mandat ?

    pozdr

  • 2. Data: 2004-06-23 09:00:36
    Temat: Re: mandat
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Wed, 23 Jun 2004 10:54:31 +0200, Galis naskrobał(a):

> [...]
    > koło stało na trawniku, gdy wróciłem za szybą mandat za parkowanie na
    > trawniku czy cos takiego. Pytanie czy policja ma podstawy prawne aby żądać

    Zgodnie z KPA mandat otrzymał pojazd który niestety nie może dostać
    mandatu. Odwołaj sie, pożyczyłeś auto, nie pamiętasz komu -to wszystko.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-06-23 09:06:24
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    No tak ale ostanio słyszalem wypowiedzi gdzies tam nie pamietam gdzie, że
    zgodnie z kodeksem drogowym wlasciciel pojazdu powienien wskazac komu
    pożyczył pojazd.

  • 4. Data: 2004-06-23 09:12:42
    Od: "MarekZ" <m...@w...irc.pl>

    Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No tak ale ostanio słyszalem wypowiedzi gdzies tam nie pamietam gdzie, że
    > zgodnie z kodeksem drogowym wlasciciel pojazdu powienien wskazac komu
    > pożyczył pojazd.

    Wskaz ze pozyczyles Umu Bhurnu z Ghany.

    marekz

  • 5. Data: 2004-06-23 09:31:43
    Od: "HardwireD" <h...@W...pl>

    > Wskaz ze pozyczyles Umu Bhurnu z Ghany.

    :-) dobre

  • 6. Data: 2004-06-23 09:33:16
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    Sebol wrote:
    > Zgodnie z KPA mandat otrzymał pojazd który niestety nie może dostać
    > mandatu. Odwołaj sie, pożyczyłeś auto, nie pamiętasz komu -to wszystko.

    Od kiedy kwestie mandatu reguluje kpa?
    I zapewne nie był to mandat a wezwanie.

    KG

  • 7. Data: 2004-06-23 09:36:13
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    > Od kiedy kwestie mandatu reguluje kpa?
    > I zapewne nie był to mandat a wezwanie.
    >
    > KG

    tak racja to było wezwanie

  • 8. Data: 2004-06-23 10:06:15
    Od: "Galis" <g...@g...pl>

    no to w koncu zglosic sie na policje z tym wezwanien czy nie?

  • 9. Data: 2004-06-23 14:10:42
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > no to w koncu zglosic sie na policje z tym wezwanien czy nie?

    Olej to, ukryj się gdzieś, zrób sobie operację plastyczną.
    W ostateczności podstaw 14 świadków, że Ty to nie Ty ;)))
    A wszystko dlatego, że jakiś burak stanął na trawniku.

    Pzdr
    Leszek

  • 10. Data: 2004-06-23 14:17:42
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <cbc30u$g5j$1@opal.icpnet.pl>, Leszek wrote:

    > Użytkownik "Galis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Olej to, ukryj się gdzieś, zrób sobie operację plastyczną.

    To w tym wypadku najlepiej by było przeszczepić sobie buraka na
    twarz:)

    Renata