  • 11. Data: 2007-08-18 13:20:56
    Temat: Re: lokalny pirat drogowy
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karoll wrote:

    > Nie sądzę, gdyż jestem adwokatem i samorząd mnie obroni

    Jak ty jesteś adwokatem, szczylku, to ja jestem Imperatorem Ziemi.

  • 12. Data: 2007-08-18 13:40:21
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > Jak ty jesteś adwokatem, szczylku, to ja jestem Imperatorem Ziemi.

    Osobiście uważam że na grupie prawo powinni mieć PRAWO pisać tyko członkowie
    palestery.
    Sprawni inaczej raczej nie

  • 13. Data: 2007-08-18 14:14:22
    Od: "n><e" <r#d_6h3t@p39d4b(v.com>

    wiadomości news:p88jp4-2g9.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > Jak szacujesz? Po dźwięku silnika? ;->

    wystarczy zmierzyć odległość jaką pokonał przez sekundę, żeby mieć całkiem
    precyzyjny wynik :)

  • 14. Data: 2007-08-18 14:54:58
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj

    tak po dzwieku silnika
    i ilosci metrow na sek przebytych

  • 15. Data: 2007-08-18 15:13:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    n><e wrote:
    > w wiadomości news:p88jp4-2g9.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    >
    > wystarczy zmierzyć odległość jaką pokonał przez sekundę, żeby mieć
    > całkiem precyzyjny wynik :)

    Jakoś wątpię, żeby inicjator wątku to zrobił ;)

  • 16. Data: 2007-08-18 15:13:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karoll wrote:

    > Osobiście uważam że na grupie prawo powinni mieć PRAWO pisać tyko członkowie
    > palestery.
    > Sprawni inaczej raczej nie

    No to wypad stąd!

  • 17. Data: 2007-08-18 15:45:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grubianin wrote:
    > witaj
    >
    > tak po dzwieku silnika
    > i ilosci metrow na sek przebytych

    Znaczy co? Stałeś w oknie, mierzyłeś stoperem, a potem poszedłeś
    zmierzyć ten zapamiętany odcinek?

  • 18. Data: 2007-08-18 16:19:25
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Sat, 18 Aug 2007 13:15:27 +0200, Piotr Wojcicki napisał/napisała:
    > I co? przeciez w aparacie nie ma radaru.

    "ale mozna zobaczyc ile m w sekunde przelecial" :>

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 19. Data: 2007-08-18 17:42:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fa6g8b$mfq$1@news.wp.pl grubianin <g...@w...pl>
    pisze:

    > w dzielnicy domkow taki mlodzianin
    > na motorze wyczynia co chce,
    > ulica ma ograniczenie szykosci do 40km/h,
    > ale slyszac go przejezdzajacego to szacuje
    > jego szybkosc na 70km/h na godzine.
    O proszę - jeden chce szacować prędkość na oko i sekundnik, a następny już
    umie na ucho.
    Co to się z niektórymi wyrabia...

    > Policja jezdzi tu rzadko bo dzielnica jest spokojna,
    > zreszta jak mlodzian widzi police to zwalnia
    > jest jakis sposob na niego?
    Tak, zawiadamia się policję i opisuje sytuację. Innych prawnych środków nie
    widzę.

    --
    Jotte

  • 20. Data: 2007-08-18 20:27:08
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witaj

    bo ja mam taki boski dar
    gdy przejezdza samochod kolo mnie to rozrozniam kiedy jedzie 40 a kiedy 70
    kmh,
    to nie kazdy ma cos takiego wierz mi

    pozd
    wiadomości news:vogjp4-ir9.ln1@ncc1701.lechistan.com...