  • 1. Data: 2007-08-17 23:54:30
    Temat: Strona niezarobkowa - dotacje a w przyszlosci zarobki?
    Od: pavka <p...@3...net>

    Witam serdecznie, jestem w trakcie robienia strony internetowej o
    górach, z licznymi zdjęciami , opisami wycieczek, ciekawostkami i
    własnymi spostrzeżeniami /wszystko tylko i wyłącznie moje materiały/
    uzyskiwane z bieżących często kilkudniowych wycieczek. Chciałbym się
    spytać czy mogę na stronie opublikować np. informację "wspomóż mnie
    finansowo" lub "dotacja dla autora strony" - co na pewno by mi pomogło
    w realizacji częstszych wycieczek a może przy dużej odwiedzalności i
    ewentualnej hojności odwiedzających pomogło by wyposażyć mnie w lepszą
    cyfrówke. Czy moge tak zrobić bez zgłaszania jakiejś działalności? Czy
    musiałbym się z takich wpłat rozliczać? I co gdy na przykład strona
    rozrośnie się na tyle, ze zainteresuje jakieś firmy turystyczne, które
    będą chciały sie zareklamować? Czy wtedy reklama płatna na stronie +
    dotacje odpadają równocześnie? Bo to rozumiem, ze jeśli chce komuś
    sprzedać reklamę na stronie to zakładam firmę i ok ale bedąc np.
    "Firmą" czy moge przyjmować też takie "dotacje" ?

    Z góry ślicznie dziękuje,
    pavka