  • 1. Data: 2007-08-18 10:05:23
    Temat: lokalny pirat drogowy
    Od: "grubianin" <g...@w...pl>

    witajcie

    w dzielnicy domkow taki mlodzianin
    na motorze wyczynia co chce,
    ulica ma ograniczenie szykosci do 40km/h,
    ale slyszac go przejezdzajacego to szacuje
    jego szybkosc na 70km/h na godzine.
    Policja jezdzi tu rzadko bo dzielnica jest spokojna,
    zreszta jak mlodzian widzi police to zwalnia
    jest jakis sposob na niego?

    pozdrowka

  • 2. Data: 2007-08-18 10:15:15
    Temat: Re: lokalny pirat drogowy
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > zreszta jak mlodzian widzi police to zwalnia
    > jest jakis sposob na niego?
    >
    > pozdrowka

    Legalny drut rozciągnięty na wys 1.2m

  • 3. Data: 2007-08-18 10:17:25
    Od: "n><e" <r#d_6h3t@p39d4b(v.com>

    Użytkownik "grubianin" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    > jest jakis sposob na niego?

    np. sfilmowanie jego wyczynów kamerą albo aparatem cyfowym lub komórką jeśli
    obraz będzie w miarę czytelny i umozliwi identyfikację motocykla i kierowcy
    zgłoszenie na policję (komenda rejonowa albo dzielnicowy), dostarczenie im
    nagrania i zeznanie

  • 4. Data: 2007-08-18 10:34:15
    Od: "n><e" <r#d_6h3t@p39d4b(v.com>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości
    > Legalny drut rozciągnięty na wys 1.2m

    jeśli autor wątku skorzysta z tej rady, to możesz odpowiedzieć za to karnie co
    najmniej z art 18 § 2 k.k., art. 12 i 13 k.w.

  • 5. Data: 2007-08-18 10:45:51
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > jeśli autor wątku skorzysta z tej rady, to możesz odpowiedzieć za to
    > karnie co najmniej z art 18 § 2 k.k., art. 12 i 13 k.w.

    Nie sądzę, gdyż jestem adwokatem i samorząd mnie obroni

  • 6. Data: 2007-08-18 11:15:27
    Od: Piotr Wojcicki <pwl@NO_SPAM.4me.pl>

    n><e pisze:
> [...]
    > kierowcy
    > zgłoszenie na policję (komenda rejonowa albo dzielnicowy), dostarczenie

    I co? przeciez w aparacie nie ma radaru.

  • 7. Data: 2007-08-18 12:44:53
    Od: "n><e" <r#d_6h3t@p39d4b(v.com>

    > Nie sądzę, gdyż jestem adwokatem i samorząd mnie obroni

    dobre :)

  • 8. Data: 2007-08-18 12:53:22
    Od: "n><e" <r#d_6h3t@p39d4b(v.com>

    Użytkownik "Piotr Wojcicki" <pwl@NO_SPAM.4me.pl> napisał w wiadomości
    > I co? przeciez w aparacie nie ma radaru.

    plicja nie zada mu tak niepoważnego pytania, bo w razie sporu i wątpliwości
    prokurator powoła biegłego

  • 9. Data: 2007-08-18 13:19:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    grubianin wrote:
    > witajcie
    >
    > w dzielnicy domkow taki mlodzianin
    > na motorze wyczynia co chce,

    300 na tylnym kole i gwałci staruszki na pasach?

    > ulica ma ograniczenie szykosci do 40km/h,
    > ale slyszac go przejezdzajacego to szacuje
    > jego szybkosc na 70km/h na godzine.

    Jak szacujesz? Po dźwięku silnika? ;->

  • 10. Data: 2007-08-18 13:20:21
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Karoll wrote:

    > Legalny drut rozciągnięty na wys 1.2m

    I idziesz siedzieć za podżeganie do próby morderstwa.