  • Data: 2005-02-02 22:33:10
    Temat: Re: list uznany za prawidłowo doręczony ile mam czasu ???
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > I tu prosba do Was o pomoc co to to znaczy poprawnie awizowane,
    > Chce odebrac pewne pismo z ZUSu osobiscie a jestem poza miejscem
    > zameldowania za nim bedzie uznane za poprawnie doreczone
    > Czyli jesli pierwsze awizo dostalam 1 lutego
    niewanze kiedy dostalas awizo, ale wazna jest data na nim (przyjmuje, zetez
    jest 1 lutego)

    to kiedy dostane drugie
    przesylka na podsatwie pierwszego awizo bedzie czekac na Ciebie 7 dni liczac
    od 2 lutego, wiec drugie awizo powinnas dostac kolo 10 lutego
    i ile jeszcze list bedzie lezal na poczcie po drugim awizie
    znowu 7 dni, poczawszy od dnia nastepniego do doreczeniu drugiego awizo
    > zebym zdarzyla go odebrac kiedy jest ostatni dzien na odbior tego
    > pisma
    ostatni dzien to bedzie 1 luty-->2luty-->9luty-->10luty--->18luty, wiec
    wychodzi, ze 18 luty, ale to bedzie zalezec od daty doreczenia drugiego
    awizo
    Kacper