1. Data: 2005-02-02 16:55:06
Temat: list uznany za prawidłowo doręczony ile mam czasu ???
Od:"Inka W" <i...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem ze jesli nie odbiore jakiegos listu poleconego to bedzie on uznany za
prawidłowo doręczony,jesli było poprawnie dwukrotnie awizowane
I tu prosba do Was o pomoc co to to znaczy poprawnie awizowane,
Chce odebrac pewne pismo z ZUSu osobiscie a jestem poza miejscem
zameldowania za nim bedzie uznane za poprawnie doreczone
Czyli jesli pierwsze awizo dostalam 1 lutego to kiedy dostane drugie awizo i
ile jeszcze list bedzie lezal na poczcie po drugim awizie zebym zdarzyla go
odebrac kiedy jest ostatni dzien na odbior tego pisma
Z gory dziekuje za odpowiedz

2. Data: 2005-02-02 22:33:10
Od:"Kacper" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zameldowania za nim bedzie uznane za poprawnie doreczone
> Czyli jesli pierwsze awizo dostalam 1 lutego
niewanze kiedy dostalas awizo, ale wazna jest data na nim (przyjmuje, zetez
jest 1 lutego)

to kiedy dostane drugie
przesylka na podsatwie pierwszego awizo bedzie czekac na Ciebie 7 dni liczac
od 2 lutego, wiec drugie awizo powinnas dostac kolo 10 lutego
i ile jeszcze list bedzie lezal na poczcie po drugim awizie
znowu 7 dni, poczawszy od dnia nastepniego do doreczeniu drugiego awizo
> zebym zdarzyla go odebrac kiedy jest ostatni dzien na odbior tego
> pisma
ostatni dzien to bedzie 1 luty-->2luty-->9luty-->10luty--->18luty, wiec
wychodzi, ze 18 luty, ale to bedzie zalezec od daty doreczenia drugiego
awizo
Kacper

3. Data: 2005-02-03 18:30:17
Od:"Inka W" <i...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki za odpowiedz bardzo mi pomogles
jeszcze raz dziekuje

Czy jest jakas wykladnia prawna tego co napisales ?

pozdrawiam z krakowa