  • 1. Data: 2005-02-02 16:55:06
    Temat: list uznany za prawidłowo doręczony ile mam czasu ???
    Od: "Inka W" <i...@W...gazeta.pl>

    Wiem ze jesli nie odbiore jakiegos listu poleconego to bedzie on uznany za
    prawidłowo doręczony,jesli było poprawnie dwukrotnie awizowane
    I tu prosba do Was o pomoc co to to znaczy poprawnie awizowane,
    Chce odebrac pewne pismo z ZUSu osobiscie a jestem poza miejscem
    zameldowania za nim bedzie uznane za poprawnie doreczone
    Czyli jesli pierwsze awizo dostalam 1 lutego to kiedy dostane drugie awizo i
    ile jeszcze list bedzie lezal na poczcie po drugim awizie zebym zdarzyla go
    odebrac kiedy jest ostatni dzien na odbior tego pisma
    Z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2005-02-02 22:33:10
    Od: "Kacper" <K...@p...onet.pl>

> [...]
    > zameldowania za nim bedzie uznane za poprawnie doreczone
    > Czyli jesli pierwsze awizo dostalam 1 lutego
    niewanze kiedy dostalas awizo, ale wazna jest data na nim (przyjmuje, zetez
    jest 1 lutego)

    to kiedy dostane drugie
    przesylka na podsatwie pierwszego awizo bedzie czekac na Ciebie 7 dni liczac
    od 2 lutego, wiec drugie awizo powinnas dostac kolo 10 lutego
    i ile jeszcze list bedzie lezal na poczcie po drugim awizie
    znowu 7 dni, poczawszy od dnia nastepniego do doreczeniu drugiego awizo
    > zebym zdarzyla go odebrac kiedy jest ostatni dzien na odbior tego
    > pisma
    ostatni dzien to bedzie 1 luty-->2luty-->9luty-->10luty--->18luty, wiec
    wychodzi, ze 18 luty, ale to bedzie zalezec od daty doreczenia drugiego
    awizo
    Kacper

  • 3. Data: 2005-02-03 18:30:17
    Od: "Inka W" <i...@N...gazeta.pl>

    dzieki za odpowiedz bardzo mi pomogles
    jeszcze raz dziekuje

    Czy jest jakas wykladnia prawna tego co napisales ?

    pozdrawiam z krakowa