    From: meffur <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Date: Sat, 20 Jul 2002 13:08:40 +0200

    > Przesadzasz. No, moze w nowych technologiach tak sie dzieje. Jak
    > romanista obroni pracę z powieści Balzaca, to raczej te powieści
    > nie znikną za pięć lat, ani język, w którym zostały napisane :-)

    W ekonomii juz nie? Prawda ?
    W historii juz nie? Prawda ?
    W prawie juz nie? Prawda ?
    Nie wspomne o fizyce, matematyce, ochronie srodowiska, chemiii i innych
    wydzialach politechnicznych i medycznych.

    Jedynie polonistyka zatrzymuje sie na "naszej szkapie" i "antku"

    Zartujesz ?

    > BTW, nie wiem co "osiadanie na laurach" ma do formalnego wykształcenia.

    ano tyle, ze wiedza zdobyta na studiach :
    1. zanika z dnia na dzien - efekt zapominania.
    2. starzeje sie.

    I jesli nie uzupelniasz swojego formalnego wyksztacenia, to po 5 latach
    wlasciwie powinienes zaczac studiowac od nowa.

    > Nigdzie tak nie napisałem.

    To po co zdobywac naukowy tytul 'magistra' ?
    Magister jest pierwszym stopniem _naukowym_.
    Mozna skonczyc studia wyzsze, bez aspiracji naukowych!