  • Data: 2002-07-22 14:27:55
    Temat: Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Od: meffur <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wybacz, ale przegięłeś...

    A coz takiego przegielem ?
    A moze "przegialem" ?

    Masz zastrzezenia do moich wspomnien?
    Obszernosci materialu z jakim czlowiek musi sie zmierzyc na studiach
    wyzszych?
    Czy zdolnosci czlowiek - doktora matematyki - do przeprowadzenia wykladu
    z matematyki omawiajacej material szkoly sredniej w 4 godziny ?