  • Data: 2002-07-22 15:52:13
    Temat: OT Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Od: meffur <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > >A moze "przegialem" ?
    > >
    > nie czepiaj sie slowek

    A czego mam sie czepiac na grupie dyskucyjnej, jak nie tego co napisales
    ?

    > jesli matematyka w Twojej szkole sredniej skonczyla sie na
    > rownaniu kwadratowym, to nie...

    Mozesz mi powiedziec, w ktorej reformie oswiatowej, minimum programowe
    szkoly sredniej opieralo sie na tym co wlasnie napisales?
    Z rownaniami kwadratowimi zetknalem sie po raz pierwszy w klasie 6
    szkoly podstawowej, tak dla twojej informacji.

    Facet mial 4 tablice do wlasnej dyspozycji. W jednej rece krede, w
    drugiej gabke do scierania tego co napisal. Z obydwu korzystal. Szybki
    byl i zdolny.