  • Data: 2002-07-22 18:02:00
    Temat: Re: licencjat jakie to wyksztalcenie?
    Od: "[ piotr sut ]" <u...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "coolio " <c...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:ahhf48$fi0$1@news.gazeta.pl...

    | ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    | guzik prawda :P

    witam,

    USTAWA
    z dnia 12 września 1990 r.
    o tytule naukowym i stopniach naukowych.

    Rozdział 1
    Stopnie naukowe
    Art. 1. 1. Stopniami naukowymi są stopnie doktora i doktora habilitowanego
    określonej dziedziny nauki lub dziedziny sztuki w zakresie danej dyscypliny
    naukowej lub artystycznej.

    (...)

    Rozdział 2
    Tytuł naukowy
    Art. 23. 1. Tytułem naukowym jest tytuł profesora określonej dziedziny nauki
    albo określonej dziedziny sztuki.
    2. Przepis art. 1 ust. 2 stosuje się odpowiednio do tytułu naukowego.

    (...)

    pozdrowienia
    ->piotr