  • 11. Data: 2006-04-10 10:36:17
    Temat: Re: licencja windows dell
    Od: "Wit\(old\)" <w...@p...onet.pl>

    news:e1cc15$ai5$1@inews.gazeta.pl...

    > Opinie Buzdygana należy wsadzać do kosza.

    Arek ma rację. Możesz zainstalować. Sam próbowałem. 30 dni bedzie działał
    bez aktywacji, Jeśli masz kod aktywacyjny to zaktywujesz i już.
    --
    *****
    Wit(old)

  • 12. Data: 2006-04-10 10:51:19
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik anakonda napisał:
    [..]
    > zapłacili zgłaszali ,że zostali oszukani .A dalaczego zostali oszukani - bo
    > np.: gdy im na dysku pojawiło się jakieś robactwo i trzeba było sytem
    > przeinstalować systemu nie mieli i musieli kombinować.- to tak dla tych
    > któzy twierdzą ,że takie płytki możan sprzedawać odzielne. Inna sytuacja
    > jest gdy kupiłem komputer razem z płytką to wtedy uważam ,że po zmianie
    > komputera mogę zainstalować taki sytem.
    > Osobiście /dlatego/ odradzam Ci kupowania takich wynalazków na alegro.

    Nie zająknęłaś się przy tym, że oszukani zostali Ci co kupili komputer w
    sklepie bez płytki, a nie Ci, którzy kupili oryginalny egzemplarz
    programu na allegro.

    Więc daruj sobie swoje gadki o wynalazkach na allegro.

    zdegustowany
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 13. Data: 2006-04-10 12:34:48
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

> [...]
    > egzemplarz programu na allegro.
    >
    > Więc daruj sobie swoje gadki o wynalazkach na allegro.

    a może uważnie przeczytaj jeszcze raz co napisałem, wyraźnie napisałem, że
    ci co kupili komputery bez płytek zostali oszukani i to oni właśnie zgłosili
    konkretnie sprawę na policji.
    co do "wynalazków" na alegro to zdanie potrzymuję ,bo nim nie odpowiesz skąd
    je masz /skoro się tak denerwujesz czy to ty sprzedajesz??? / - to nadal
    będe uważal ,że ten kto je sprzedaje wszedł w ich posiadnie nielegalnie / ne
    chcę użyć innych słów/
    abul

  • 14. Data: 2006-04-10 12:40:18
    Od: Arek <a...@e...net>

> [...]
    > ci co kupili komputery bez płytek zostali oszukani i to oni właśnie zgłosili

    A potem naskoczyłeś na sprzedających na allegro, a z tego wychodzi, że
    na OSZUKANYCH wyszli Ci co kupili W SKLEPIE a nie na allegro.

> [...]
    > będe uważal ,że ten kto je sprzedaje wszedł w ich posiadnie nielegalnie / ne

    Nie sprzedaję na allegro oprogramowania, natomiast nie jest istotne jak
    weszli w posiadanie - chyba, że insynuujesz kradzież płytek - o ile to
    są oryginalne egzemplarze/kopie programu.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 15. Data: 2006-04-10 17:41:46
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *witek* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Opinie Buzdygana należy wsadzać do kosza.

    U mnie siedzą w koszu.
    PS wyrok - wiesz który - się uprawomocnił.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||