  • 11. Data: 2003-05-06 04:37:54
    Temat: Re: licencja na windows
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:03050522513197@polnews.pl...

    > Nie.

    Co za bzdrura ! Masz legalny program więc wszystko jest OK ! Dlaczego więc
    twierdzisz, ze zakwestionują ???

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 12. Data: 2003-05-06 10:39:53
    Od: "cc.jj" <c...@w...pl>

    Windows XP Home Edition - do uzytku domowego
    > Windows XP Prof. - dla firm
    >
    > dobrze rozumuje? a gdzie to jest napisane?
    > chodzi o to ze mam dzialalnosc i chcem sobie dokupis legalny soft, ale
    > roznice
    > w cenie miedzy home, a prof. sa duze...

    Źle rozumujesz. Wersja Home i Prof jest przeznaczona zarówno dla
    użytkowników domowych jak i instytucjonalnych. W przypadku tych produktów
    licencja nie dzieli uzytkowników. Produkty róznia się możliwościami, poniżej
    podaję link gdzi będziesz mógł o nich poczytać.
    http://www.microsoft.com/poland/windowsxp/porownanie
    .asp

    JAcek

  • 13. Data: 2003-05-06 11:37:03
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    >Co za bzdrura ! Masz legalny program więc wszystko jest OK !
    >Dlaczego więc twierdzisz, ze zakwestionują ???

    Nieprozumienie, Krzysztofie. :)))))

    - Nie zabijesz mnie?
    - Nie.

    Według Ciebie: zabije czy nie zabije? :)

    Rozumiem niejednoznaczność mojej odpowiedzi przez zaprzeczenie,
    ale gdybyś przeczytał mój poprzedni post w tym wątku zrozumiałbyś,
    że i tu chciałam napisałać że w firmie wersji Home *nie* zakwestionują.
    BTW, w dyskusji chodziło nie o legalność programu, tylko o to
    czy licencja wersji Home nie określa jedynie użytku 'prywatnego'.

    Kasia :)
    <mailto: kathreen3@poczta.onet.pl>
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 14. Data: 2003-05-06 12:16:22
    Od: Jureq <j...@X...ze.spamemX.op.pl>

    Werter07 wrote:

    > a przy okazji jak to wyglada z wersjami shareware?

    W praktyce w Polsce kontrole robi niemal wyłącznie BSA, a ich obchodzi
    wyłącznie soft paru wielkich firm. Shareware ich nie interesuje. Ale
    formalnie używanie shareware po okresie próbnym jest też nielegalne i
    jak podpadniesz jakiemus policjantowi lub prokuratorowi to może
    wykorzystać fakt używania np. Windows Commandera przeciw tobie

    --
    Lekcja Historii:
    Gdy ktoś głośno krzyczy, że nie chce umierać za Gdańsk,

  • 15. Data: 2003-05-06 19:30:31
    Temat: [OT] Re: licencja na windows
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "kachna.pl" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    (...)

    > Rozumiem niejednoznaczność mojej odpowiedzi przez zaprzeczenie,

    To unikaj takich nieporozumień w przyszłości. W tym przypadku nic Ciebie to
    nie kosztowało, nic się nie stało, wszystko jest OK... ale kiedys odpowiesz
    tak gdy pierwsza odpowiedź się będzie liczyć......

    Wogóle jestem przeciwnikiem zadawania pytań z przeczeniem...
    Zresztą językoznawcy też...
    ale to nie jest temat tej grupy...

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 16. Data: 2003-05-06 20:54:18
    Temat: Re: [OT] Re: licencja na windows
    Od: Paweł Marczak <p...@c...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > To unikaj takich nieporozumień w przyszłości. W tym przypadku nic Ciebie to
    > nie kosztowało, nic się nie stało, wszystko jest OK... ale kiedys odpowiesz
    > tak gdy pierwsza odpowiedź się będzie liczyć......
    Ja zrozumiałem zgodnie z intencją, nie, czyli nie zakwestionują.
    To się nazywa odpowiedź twierdząca przez powtórzenie zaprzeczenia z pytania
    patrz przykład który wyciąłeś.
    --
    P.

  • 17. Data: 2003-05-06 22:28:47
    Od: "kachna.pl" <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    >To unikaj takich nieporozumień w przyszłości. /.../

    Niestety czasem możemy zostać opacznie zrozumiani wbrew naszym intencjom.
    Np. z Twojego zdania 'Masz legalny program więc wszystko jest OK !'
    ktoś mógłby w kontekście przedmiotu tej dyskusji wysnuć mylny
    wniosek, że z legalnośći posiadanej kopii programu wynika
    dozwolenie jego użytku komercyjnego.

    Tak czy inaczej, dziękuje za zwrócenie uwagi i jeżeli ktoś oprócz
    Ciebie miał jeszcze wątpliwości, niniejszym oświadczam, że moje 'Nie'
    w odpowiedzi na pytanie '...to mi tego nie zakwestionują???' oznaczało
    'Nie zakwestionują!!!' :)