  • 1. Data: 2008-09-09 19:23:21
    Temat: lekarz faszysta
    Od: "humoresk" <h...@w...pl>

    W Mikołajkach lekarz przyjmuje w swoim prywatnym gabinecie, który jest
    udekorowany podobiznami Hitlera i swastykami. Czy to nie jest
    propagowanie faszyzmu? Dotychczas istniała moda na propagowanie symboli
    komuznimu i nikt się nie czepia ludzi w koszulkach z Che Guevarą czy z
    sierpem i młotem. W takim razie czy mogę sobie swobodnie chodzić po
    ulicy w koszulce z Hitlerem na klacie i swastyką na plecach? Co na to
    prawo?

  • 2. Data: 2008-09-09 20:47:58
    Temat: Re: lekarz faszysta
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    humoresk pisze:
> [...]
    > sierpem i młotem. W takim razie czy mogę sobie swobodnie chodzić po
    > ulicy w koszulce z Hitlerem na klacie i swastyką na plecach? Co na to

    Nic. To nie jest propagowanie ustroju.

    Pomijam taki detal, że swastyka to starożytny symbol słońca i ma z
    faszyzmem mniej-więcej tyle samo wspólnego, co np. regularne kursowanie
    pociągów ;)

  • 3. Data: 2008-09-09 21:34:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    humoresk wrote:
> [...]
    > sierpem i młotem. W takim razie czy mogę sobie swobodnie chodzić po
    > ulicy w koszulce z Hitlerem na klacie i swastyką na plecach? Co na to

    zapytaj na pierwszym z brzegu posterunku policji. Oni będą wiedzieli.

  • 4. Data: 2008-09-09 21:58:30
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik humoresk napisał:
    > [..] Co na to prawo?

    Przekonaj się.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2008-09-09 22:41:13
    Od: Jan Bartnik <b...@g...com>

    Dnia Tue, 09 Sep 2008 22:47:58 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Pomijam taki detal, że swastyka to starożytny symbol słońca...

    Kiedys malo nie dostalem uwagi w dzienniczku za zrobienie takiego szlaczka
    pod "lekcją". Byla to pierwsza albo druga klasa podstawowki.

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 6. Data: 2008-09-09 23:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jan Bartnik pisze:

    > Kiedys malo nie dostalem uwagi w dzienniczku za zrobienie takiego szlaczka
    > pod "lekcją". Byla to pierwsza albo druga klasa podstawowki.

    Jak widać nauczyciele też (niestety) mogą być ignorantami...

  • 7. Data: 2008-09-10 07:07:09
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Pomijam taki detal, że swastyka to starożytny symbol słońca i ma z
    > faszyzmem mniej-więcej tyle samo wspólnego, co np. regularne
    > kursowanie pociągów ;)

    A łysi bojówkarze zamawiają pięć piw albo zasłaniają oczy od słońca?
    Puknij się w łeb i to mocno.

  • 8. Data: 2008-09-10 07:35:04
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Jak widać nauczyciele też (niestety) mogą być ignorantami...

    Pieprzysz, jak ci co zamawiali piwo na imprezę. Powinieneś być ich adwokatem.

    Swastyka ma wiele źródeł i znaczeń. Jednak wszyskim kojarzy się tylko z jednym.
    I dlatego nauczyciel nie jest ignorantem, ale prawidłowo zwrócił uwagę. Jak
    jeszcze ganiałeś po podwórku i rysowałeś swastyki na murach, to wcale nie
    dlatego, że były symbolem dżinizmu, Arian, Słońca czy czego tam jeszcze, ale
    dlatego, że naoglądałeś się filmów z II w. św. Nie bez powodu w Niemczech
    używanie swastyki jest zabronione.

    --
    Lukasz

  • 9. Data: 2008-09-10 08:26:46
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Pomijam taki detal, że swastyka to starożytny symbol słońca

    Az dziw ze nie jest powszechnie stosowany, np. w folderach zachecajacych
    do wizyty na letniej plazy, albo jako piktogram wyboru rodzaju
    oswietlenia w sprzecie fotograficznym.

    --

    safety signature: for emergency use only. unauthorised
    use will be prosecuted to the full extent of law

  • 10. Data: 2008-09-10 10:00:14
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    to pewnie wnuk albo prawnuk Josefa Mengele

    pozdrawiam