  • 1. Data: 2008-09-09 15:56:22
    Temat: Minimalny okres zatrudnienia w umowie o prace
    Od: "imp" <i...@o...pl>

    Witam

    Chcialbym zapytac z czym wiaze sie podpisanie umowy o prace w Wielkiej
    Brytanii z firma zatrudniajaca na terenie Polski, w ktorej to umowie
    widnieje zastezenie o minimalnym okresie zatrudnienia (5 miesiecy).

    Czy podpisujac taka umowe jestem rzeczywiscie zwiazany z tym pracodawca na 5
    miesiecy? Co mi grozi, jesli po 1-2 miesiacach postanowie zmienic miejsce
    pracy badz powrocic do kraju?