  • 1. Data: 2003-05-25 10:18:13
    Temat: legitymacje studenckie trzeba oddać???
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    w dziekanacie mojej wspaniałej uczelni (AE Katowice) wymyślono, że ponieważ
    bronimy się w czerwcu (licencjat), to przed obroną musimy oddać legitymacje
    studenckie. Mówiąc krótki chcą nas pozbawiż zniżek na okres 3 miesięcy, po
    których i tak wracamy na uczelnię. Czy takie cośwogóle się praktykuje gdzieś
    indziej? Czy majądo tego prawo - czy rzeczywiście zraz z obroną traci się
    status studenta??

    thnx,
    Agnieszka

  • 2. Data: 2003-05-25 10:59:54
    Temat: Re: legitymacje studenckie trzeba oddać???
    Od: "KdH" <m...@w...pl>

    powiedz ze zgubilas i po klopocie

  • 3. Data: 2003-05-25 11:06:30
    Od: "MarekZ" <m...@b...krakow.pl>

    Użytkownik "KdH" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    > powiedz ze zgubilas i po klopocie

    Lepiej chyba powiedziec, ze ulegla zniszczeniu, pies zezarl czy tam spalila
    sie... Jak sie powie, ze zginela moga chciec aby dawac ogloszenie o
    zagubieniu do gazety, w tym to rozwiazanie jest nieco gorsze.

    marekz

  • 4. Data: 2003-05-25 11:36:27
    Od: "tokash" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Agaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    gdzieś
    > indziej? Czy majądo tego prawo - czy rzeczywiście zraz z obroną traci

    W ciągu roku zmieniłem uczelnie.. na uczelni na której aktualnie studiuje
    jestem zawieszony w prawach studenta z powodu braku wpłaty :-)
    Mam 2 ważne legitymacje i na obu mam zniżki :-)
    Myśle że dobrym wyjściem będzie jak zgłosisz że uległa zniszczeniu.

    -==/ Dawid Tokarz -- to_cash /==-
    -==/ e-mail: <to_cash(at)wp.pl> /==-
    -==/ e-mail: <to_cash(at)hotmail.com /==-
    ==/ GG# 766705 ICQ# 114173471 /==-

  • 5. Data: 2003-05-25 14:43:33
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > sie... Jak sie powie, ze zginela moga chciec aby dawac ogloszenie o
    > zagubieniu do gazety, w tym to rozwiazanie jest nieco gorsze.

    no właśnie cały rok nagle zaczął chorować na zagubienie legitymacji
    nawet byłam na policji - bo żeby dostać nową legitymację - to muszę mieć
    protokół zgłoszenia zaginięcia legitymacji. Ale na plicji powiedziano mi ,
    że .. mówiąc krótko nic ich to nie obchodzi, a zaświadczeń takich nie
    wydają, bo niby nie mogą...
    oczywiście pójdę jeszcze do innego komisariatu i zgłoszę po prostu kradzież
    , żeby mieć święty spokój, ale interesuje mnie formalna strona tego zajścia
    z uczelnią...

    Agaa

  • 6. Data: 2003-05-25 15:58:19
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Agaa" <m...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    kradzież
    > , żeby mieć święty spokój, ale interesuje mnie formalna strona tego

    Formalnie to wygląda w ten sposób, że w dniu w którym się bronisz
    przestajesz być studentem.
    Wracasz w październiku, ale prawnie są to już zupelnie inne studia.
    Stąd ten "zabór" z legitymacją.

  • 7. Data: 2003-05-25 16:38:21
    Od: s...@t...pl

    U mnie na uczelni bylo inaczej. Legitymacje trzeba bylo oddac ale dopiero przy
    odbiorze dyplomu, wiec jakis czas po obronie, albo napisac oswiadczenie o jej
    zgubieniu lub kradziezy.

  • 8. Data: 2003-05-26 07:31:50
    Od: "Aneta" <a...@t...pl>

> [...]
    gdzieś
    > indziej? Czy majądo tego prawo - czy rzeczywiście zraz z obroną traci się

    spytaj się na uczelni gdzie w regulaminie jest napisane ze musisz oddać
    legitymacje w tym właśnie czasie. niech pokażą odpowiedni paragrafik. jeżeli
    mają coś takiego no to cóż trzeba oddać, jeżeli nie to niech się bujają;)

    --
    pozdrowienia
    Aneta

  • 9. Data: 2003-05-26 07:56:00
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Aneta" <a...@t...pl> wrote in message

> [...]
    jeżeli
    > mają coś takiego no to cóż trzeba oddać, jeżeli nie to niech się bujają;)

    nie w regulaminie tylko w ustawie.
    Legitymacja studencka przysługuje studentowi, w dniu obrony przestaje się
    być studentem.
    Paragrafów szukać mi się nie chce, ale zapewniam cię, że są.

  • 10. Data: 2003-05-26 08:35:39
    Od: "Aneta" <a...@t...pl>

    Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > nie w regulaminie tylko w ustawie.
    > Legitymacja studencka przysługuje studentowi, w dniu obrony przestaje się
    > być studentem.
    > Paragrafów szukać mi się nie chce, ale zapewniam cię, że są.

    więc sprawa załatwiona. powinien ją oddać w dniu obrony. a jeszcze jedno.
    nie wiemy ile Agaa ma lat, bo z tego co pamiętam to zniżki obowiązują chyba
    do jakiegoś wieku studenta (25 albo 28 lat)
    --
    pozdrowienia
    Aneta