  • 11. Data: 2003-05-26 09:02:16
    Temat: Re: legitymacje studenckie trzeba oddać???
    Od: "p...@g...pl" <s...@g...pl>

    "Aneta" <a...@t...pl> wrote in message
    news:basjig$1mkj$1@foka1.acn.pl...
    > Użytkownik "p...@g...pl" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > więc sprawa załatwiona. powinien ją oddać w dniu obrony. a jeszcze jedno.
    > nie wiemy ile Agaa ma lat, bo z tego co pamiętam to zniżki obowiązują
    chyba
    > do jakiegoś wieku studenta (25 albo 28 lat)
    > --
    tak.
    dlatego jak się studiuje i jest się starszym to zniżki nie przysługują mimo
    posiadania legitymacji.
    Dlatego też trzeba mieć ze sobą inny dokument potwierdzający wiek, jeśli nie
    ma go w legitymacji.
    Czasami "na gębę" nie widać, czy jest się starym, czy młodym.

  • 12. Data: 2003-05-26 09:53:23
    Od: "Aneta" <a...@t...pl>

> [...]
    nie
    > ma go w legitymacji.
    > Czasami "na gębę" nie widać, czy jest się starym, czy młodym.

    aż sięgnęłam do swojej legitymacji i tam pod zdjęciem jest co :
    imię i nazwisko
    data urodzenia
    zamieszkały(a)
    tak wiec chyba dokładnie widać ile ma się lat
    --
    pozdrowienia
    Aneta

  • 13. Data: 2003-05-26 10:59:20
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Aneta wrote:
    > aż sięgnęłam do swojej legitymacji i tam pod zdjęciem jest co :
    > imię i nazwisko
    > data urodzenia
    > zamieszkały(a)
    > tak wiec chyba dokładnie widać ile ma się lat

    nie w każdej jest

    KG

  • 14. Data: 2003-05-26 11:56:50
    Od: "Agaa" <m...@p...onet.pl>

    > nie wiemy ile Agaa ma lat, bo z tego co pamiętam to zniżki obowiązują
    chyba
    > do jakiegoś wieku studenta (25 albo 28 lat)
    > --

    mam 23 lata - kończę licencjata i za 3 miesiące wskakuję na tą samą (Boże po
    co?!?!?!) uczelnię na studia uzupełniające:-)

    ---
    Agaa

  • 15. Data: 2003-05-26 12:10:32
    Od: "Aneta" <a...@t...pl>

    Użytkownik "Agaa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > mam 23 lata - kończę licencjata i za 3 miesiące wskakuję na tą samą (Boże
    po
    > co?!?!?!) uczelnię na studia uzupełniające:-)

    ej to tak jak ja (tyle ze kilka lat temu) nikt ode mnie nie chciał
    legitymacji. zdałam ją dopiero po obronie pracy mgr. i odebraniu wszystkich
    papierków z uczelni.

    --
    pozdrowienia
    Aneta

  • 16. Data: 2003-05-26 17:52:56
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    nie
    > ma go w legitymacji.
    > Czasami "na gębę" nie widać, czy jest się starym, czy młodym.

    Znizka na komunikacje miejska w DC jest dla wszystkich studentow bez
    ograniczenia wieku i rodzaju studiów.

    Karol

  • 17. Data: 2003-05-26 20:15:02
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Karol wrote:
    > Znizka na komunikacje miejska w DC jest dla wszystkich studentow bez
    > ograniczenia wieku i rodzaju studiów.

    na komunikację miejską to wszędzie jest tak, ale na PKP jest już chyba
    limit wieku

    KG

  • 18. Data: 2003-05-26 20:55:57
    Od: "PiotRek" <b...@W...wp.pl.invalid>

    Użytkownik "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Znizka na komunikacje miejska w DC jest dla wszystkich studentow bez
    > ograniczenia wieku i rodzaju studiów.

    Niezupełnie. "Uprawnienie nie dotyczy słuchaczy studiów podyplomowych
    i studiów doktoranckich." (za taryfą ZTM).
    A ulga dla studentów w komunikacji miejskiej wynika z ustawy
    i obowiązuje w całej Polsce, a nie tylko w DC.

    PiotRek
    mailto:b...@w...pl

  • 19. Data: 2003-05-27 17:19:34
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Kamil Gołaszewski napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości
    <3...@p...onet.pl>:

    > na komunikację miejską to wszędzie jest tak, ale na PKP jest już chyba
    > limit wieku

    Obawiam się że nie do końca, w moim mieście w autobusach jest wyraźnie
    napisane że prawo do ulgowych przejazdów mają studenci studiów dziennych
    do lat 26.

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    Czas to nie droga szybkiego ruchu pomiędzy kołyską a grobem;
    czas - to miejsce na zaparkowanie pod słońcem. [Phil Bosmans]

  • 20. Data: 2003-05-27 17:57:53
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    MariuszR wrote:
    > Obawiam się że nie do końca, w moim mieście w autobusach jest wyraźnie
    > napisane że prawo do ulgowych przejazdów mają studenci studiów dziennych
    > do lat 26.

    tylko że to jest sprzeczne z ustawą o szkolnictwie wyższym (art.153),
    która nie przewiduje w komunikacji miejskiej limitu wieku dla
    korzystania z ulgi

    KG