  • 21. Data: 2003-05-27 19:44:27
    Temat: Re: legitymacje studenckie trzeba oddać???
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Kamil Gołaszewski napisał(a) na pl.soc.prawo w wiadomości
    <3...@p...onet.pl>:

    > tylko że to jest sprzeczne z ustawą o szkolnictwie wyższym (art.153),
    > która nie przewiduje w komunikacji miejskiej limitu wieku dla
    > korzystania z ulgi

    Hmm, tzn że muszę się z nią zapoznać ponieważ jeśli by bylo tak jak
    piszę to za miesiąc zostaje bez zniżek, dziękuję za informację i
    pozdrawiam.

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 22. Data: 2003-05-31 20:02:28
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    p...@g...pl wrote:

    > nie w regulaminie tylko w ustawie.
    > Legitymacja studencka przysługuje studentowi, w dniu obrony przestaje się
    > być studentem.
    > Paragrafów szukać mi się nie chce, ale zapewniam cię, że są.

    najlepiej jest legitymację zgubić tuż przed obroną. pieczątkę ma do 31
    września.
    tyle że to jest niezupełnie zgodne z prawem, a to jest grupa o prawie, ale
    co tam.... :)

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl
    gg://1612670 jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org

  • 23. Data: 2003-05-31 20:33:03
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Łukasz Mach" <l...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    > pieczątkę ma do 31 września.

    Na jakiej uczelni wystawiaja takie cuda ?

  • 24. Data: 2003-06-01 08:35:30
    Temat: Odp: legitymacje studenckie trzeba oddać???
    Od: "joanna" <s...@s...wp>

    Mnie pozwolono zatrzymac legitymacje (bronilam sie w czerwcu). To chyba
    zalezy od uczelni a takze od humoru pani w dziekanacie:-).

    Joan

  • 25. Data: 2003-06-01 14:14:15
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Karol wrote:

    > Użytkownik "Łukasz Mach" <l...@m...com.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na jakiej uczelni wystawiaja takie cuda ?

    no chyba na każdej. sesje się kończą: 31 marca albo 30 września. więc
    pieczątki są do 31 marca albo 30 września.

    jeżeli chodzi ci o 31 wrzesień, to fakt, mea culpa, miałem na myśli ostatni
    dzień września, ale sobie nie policzyłem (ehh, skomplikowany ten
    kalendarz).

    pozdrav

    maHo

  • 26. Data: 2003-06-01 14:20:27
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Łukasz Mach wrote:
    > no chyba na każdej. sesje się kończą: 31 marca albo 30 września. więc
    > pieczątki są do 31 marca albo 30 września.

    do 31 października

    KG

  • 27. Data: 2003-06-02 10:12:10
    Od: Łukasz Mach <l...@m...com.pl>

    Kamil Gołaszewski wrote:

    > do 31 października
    >
    > KG

    hmm, spojrzałem w legitymację, i rzeczywiście. ale dlaczego.... dałbym głowę
    że sesja trwa do 30 września. ale pewnie się mylę (tak to jest jak człowiek
    7 lat studiuje, zapomina już do kiedy jest sesja).

    pozdrav

    maHo

  • 28. Data: 2003-06-02 20:33:56
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

> [...]
    człowiek
    > 7 lat studiuje, zapomina już do kiedy jest sesja).

    Sesja moze i trwa do 30 wrzesnia, co nie przeszkadza, zeby legitymacje byly
    wazne do 31.10.

    Karol