  • Data: 2002-06-14 20:17:20
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie - windows bez faktury
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 14 Jun 2002 13:56:25 +0200), "BaLab"
    <b...@p...com> był(a) napisał(a):

    >Ale w licencji chyba nic nie ma na temat FAKTURY. Jest, że licencja musi
    >być nabyta razem z nowym komputerem. No i jest tak nabyta, tyle, że nie
    >mam faktury. To na stronie probujacej udowodnic mi "wine" ciąży
    >obowiązek dowodzenia, że złamałem warunki licencji, a nie na mnie, że
    >ich nie złamałem.

    Nie zgadzam się z tym podejściem. Jak masz cokolwiek (np. rower) i
    ktoś Cię oskarża, że kradzione, to też Cię spytają o dowód zakupu. Oni
    Ci mogą udowodnić że to ich -- w końcu ich program. A Ty gdzie masz
    dowód, że go kupiłeś?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)