  • Data: 2002-06-21 00:11:13
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie - windows bez faktury
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 20 Jun 2002, Maddy wrote:

    >+ Użytkownik Tristan Alder napisał:
    >+
    >+ > Jak widać przechowywanie faktur za rower leży w interesie
    >+ > właściciela...
    >+
    >+ A co ma faktura do identyfikacji roweru? Jeżeli to jest model "Hiper
    >+ mountine bike" kolor czerwony, kupiony w makro, to sprzedali takich
    >+ setki.

    WKF: *moja* faktura ma wpisany numer ramy i inne takie.

    >+ Jedynym wyjściem jest oznakowanie roweru w niewidoczny na pierwszy
    >+ rzut oka sposób (w normalnie zakrytych miejscach lub pismem widocznym

    Zeznaję bez bicia że nie skorzystałem z zeszłorocznej oferty
    Straży Miejskiej (bezpłatne znakowanie i ewidencja) z prozaicznego
    powodu: owa faktura była *dobrze* schowana ! (zimą znalazłem :>)

    >+ w ultrafiolecie itp.) ewentualnie jakieś znaki charakterystyczne -
    >+ znajomu odzyskał rower, bo wiedział że gdzieś ma charakterystyczne
    >+ wgniecenie i zadrapanie.

    Potencjalnych "posiadaczy chocby w złej wierze" uprzedzam
    że ww. uwaga jest jak dla mnie oczywista :)

    Pozdrowienia, Gotfryd