  • Data: 2002-06-19 08:12:44
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie - windows bez faktury
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    news:snjkgukde4fqph65s00f7kddp8bsdn8emj@4ax.com...

    > Nie zgadzam się z tym podejściem. Jak masz cokolwiek (np. rower) i
    > ktoś Cię oskarża, że kradzione, to też Cię spytają o dowód zakupu. Oni
    > Ci mogą udowodnić że to ich -- w końcu ich program. A Ty gdzie masz
    > dowód, że go kupiłeś?

    Nie :-). W taki sposób każdemu możnaby odebrać jego własność. Kto
    przechowuje dowody zakupu roweru ? Właściciel skradzionego roweru musi
    udowodnić, że to jest jego, chociażby powołując świadków. Zauważ
    warunkiem legalności programu jest ZAKUP Z NOWYM KOMPUTEREM, a nie
    posiadanie dowodu zakupu. Obowiązek wystawienia faktury VAT ciąży tylko
    wobec podmiotu prowadzącego działalność gospodarczą. Jeśli Jan Kowalski
    (albo Bartek Labczyński) pójdzie do sklepu i kupi sobie komputer i nie
    zażąda faktury, to co - używa nielegalnego Windowsa??? To byłoby
    poplątanie z pomieszaniem.

    BaLab