  • Data: 2002-06-16 13:38:31
    Temat: Re: legalne oprogramowanie w firmie - windows bez faktury
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Sat, 15 Jun 2002 17:18:08 +0000 (UTC)), Goomich
    <g...@S...SPAM.wp.pl> był(a) napisał(a):

    >A licencja nie jest czymś takim?

    Ale jaką licencję masz w przypadku Windows OEM? Owszem, jest hologram,
    ale sam hologram można zdobyć w rózny sposób, nie tylko kupując ze
    sprzętem. Sam znam firmy, które sprzedają OEMy luzem. Samo więc
    posiadanie hologramu jest dla mnie niewystarczającym dowodem
    legalności OEMa... Wersji pudełkowej -- tak! Ale nie OEMa...

    Acha -- mam Delphi 3 kupione w czasach, gdy o BSA nikt nie słyszał i
    nie mam faktury. Borland Polska mówi, że dla nich to jest legalne, ale
    BSA i tak mi się dowali (choć to nie OEM, a zwykła pudelkowa wersja!)

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)