  • 11. Data: 2005-05-03 13:52:05
    Temat: Re: ławka pod blokiem, a picie alkoholu
    Od: "Lincoln" <l...@p...pl>

    > zależy jaki plac jest wokół... :)

    Zalozmy jest ulica, i szeroki chodnik max 10m dlugosci dochodzacy od drogi do
    klatki. Przed klatka lawka.

    ____________________________

    ____ _____________________
    | |
    | |
    | |
    Ł| |
    \\\\\\\\ - klatka

    --
    Pozdrowionka & szerokosci Lincoln
    CH#19 Lincoln - Jelenia Góra | gg#1135336

  • 12. Data: 2005-05-03 14:33:56
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    Lincoln napisał(a):

    > Zalozmy jest ulica, i szeroki chodnik max 10m dlugosci dochodzacy od drogi do
    > klatki. Przed klatka lawka.
    >
    > ____________________________
    >
    > ____ _____________________
    > | |
    > | |
    > | |
    > Ł| |
    > \\\\\\\\ - klatka

    cóż...

    2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach (...)

    IMHO podpada....

  • 13. Data: 2005-05-03 14:35:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d57r8t$1ri$1@inews.gazeta.pl...

    A ta polana pod park nie podchodziła?

  • 14. Data: 2005-05-03 15:20:06
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:d57r8t$1ri$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > A ta polana pod park nie podchodziła?

    nie, nie jest parkiem.

    Policjant twierdzil ze jest to miejsce publicznie gdyz kazdy ma do niego
    dostep, a w miejscu publicznym pic nie mozna.

    Mlody gowniarz ktory najprawdopodobniej dopiero co dostal legitymacje. Jego
    kolega jeszcze do niego mowil,
    wez przestan, chodzmy juz.

    P.

    --
    http://cafe.love-office.com
    ... Molestowanie Seksualne, miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...

  • 15. Data: 2005-05-03 16:13:10
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Lincoln napisał(a):

    > A pod to lawka pod blokiem nie podchodzi przypadkiem?

    Zastanawia mnie jaka jest definicja "ulicy".

    Raczej nie chodzi o sama jezdnie.
    Moze o jezdznie z chodnikiem?

    A moze o jezdnie z chodnikiem i terenami przyleglymi (czyli z rzeczami
    znajsujacymi sie przy tej ulicy?).

  • 16. Data: 2005-05-03 16:38:44
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d584r8$885$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > dostep, a w miejscu publicznym pic nie mozna.
    >
    > Mlody gowniarz ktory najprawdopodobniej dopiero co dostal legitymacje.

    No to jeszcze pozostaje jedno wyjście. Niektóre samorządy terytorialne
    wydawały w tym zakresie prawo miejscowe. Wówczas naruszenie przepisów
    było by też wykroczeniem. Zobacz na mandacie, jaki artykuł wpisał
    policjant. Czy ustawę o wychowaniu w trzeźwości, czy przepis z kodeksu
    wykroczeń.

  • 17. Data: 2005-05-03 16:42:36
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Bartek wrote:

    > według mnie to pod to idzie podciagnac praktycznie wszystkie miejsca z
    > wyjatkiem wlasnie prywatnych dzialek, ogrodkow itp :)

    Tak jak pod zatrzymanie na 48h.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 18. Data: 2005-05-03 20:34:26
    Od: "jasi" <j...@p...onet.pl>

    skoro podpisałeś mandat i uważasz, że to jest czyn prawnie indyferentny, to
    zawsze możesz złożyć wniosek aby sąd w trybie art. 101 kpow uchylił mandat z
    urzędu (bo na wniosek termin 7 dni minął pewnie)
    pozdr
    jasi

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d57r8t$1ri$1@inews.gazeta.pl...

    Jak

  • 19. Data: 2005-05-03 20:58:57
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Tue, 3 May 2005 11:18:31 +0000 (UTC), M M napisał(a):

    > Witam Grupowiczów!
    >
    > Mam pytanie, czy ławka ustawiona tuż pod klatką schodową i oknami mieszkańców
    > jest "miejscem publicznym"?
    > Czy picie alkoholu jest tu dozwolone?
    > Jeśli nie, to jakie kary grożą takim amatorom picia?

    Dzwoń (anonimowo) do straży miejskiej.
    U nas polikwidowane już są wszystkie ławki na osiedlach ( zostały jeszcze
    parki).

    --
    Kaja

  • 20. Data: 2005-05-03 21:23:44
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    Kaja napisał(a):
    > Dzwoń (anonimowo) do straży miejskiej.
    > U nas polikwidowane już są wszystkie ławki na osiedlach ( zostały jeszcze
    > parki).

    ciekawe... chyba stoisz po "drugiej stronie barykady" :P

    CosMo