  • 21. Data: 2005-05-03 23:58:20
    Temat: Re: ławka pod blokiem, a picie alkoholu
    Od: Kaja <m...@b...spamu.autograf.pl>

    Tue, 03 May 2005 23:23:44 +0200, CosMo napisał(a):

    > ciekawe... chyba stoisz po "drugiej stronie barykady" :P

    Sorry, ale chyba tak :-)

    --
    Kaja

  • 22. Data: 2005-05-04 06:07:23
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Hi!!!

    Dnia Tue, 3 May 2005 13:55:23 +0200, Bartek napisał(a):

    > tak
    >
    > 2a. Zabrania się spożywania napojów alkoholowych na ulicach, placach i w
    > parkach, z wyjątkiem miejsc przeznaczonych do ich spożycia na miejscu, w
    > punktach sprzedaży tych napojów.
    >
    > według mnie to pod to idzie podciagnac praktycznie wszystkie miejsca z
    > wyjatkiem wlasnie prywatnych dzialek, ogrodkow itp :)

    A co myślicie o... balkonie? Jedyny w kamienicy, nie osłonięty niczym.
    Wystaje nad chodnik. W dodatku 50 metrów od gimnazjum. Można tam pivkować?

    3mcie się.

    Ps. I tak nie mam zamiaru tam pić, bo nie lubię swojego balkonu. Mogę
    odsprzedać ;)

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 23. Data: 2005-05-04 07:25:49
    Od: CosMo <v...@e...pl>

    Kaja napisał(a):
    > U nas polikwidowane już są wszystkie ławki na osiedlach ( zostały jeszcze
    > parki).

    To już podpada pod paranoję. A później chcesz sobie usiąść z dziewczyną
    na ławce, a tu ławki nie ma.
    Parki to ty już lepiej naprawdę zostaw w spokoju :P

    CosMo

  • 24. Data: 2005-05-04 09:18:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > No to jeszcze pozostaje jedno wyjście. Niektóre samorządy terytorialne
    > wydawały w tym zakresie prawo miejscowe. Wówczas naruszenie przepisów
    > było by też wykroczeniem. Zobacz na mandacie, jaki artykuł wpisał
    > policjant. Czy ustawę o wychowaniu w trzeźwości, czy przepis z kodeksu
    > wykroczeń.

    tegomandatu to ja juz dawno nie mam, ale szczerze wtapie by zdorwy na umysle
    czlowiek
    jeszcze bardziej ograniczyl spozywanie alkoholu niz w tej ustawie jest,
    wkoncu Ci
    w samorzadzie tez ludzie.

    P.

  • 25. Data: 2005-05-04 10:50:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d5a40o$rkl$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    umysle
    > czlowiek
    > jeszcze bardziej ograniczyl spozywanie alkoholu niz w tej ustawie

    Nie masz racji. Wiele samorządów tak postanowiło.

  • 26. Data: 2005-05-04 11:53:38
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > umysle
    > jest,
    >
    > Nie masz racji. Wiele samorządów tak postanowiło.

    a mozna gdzies w internecie to znalezc?

    P.

  • 27. Data: 2005-05-04 13:38:42
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:d5ad43$g7s$1@inews.gazeta.pl...

    > a mozna gdzies w internecie to znalezc?

    Podejrzewam, ze na stronach samorządów. Łatwiej zadzwonić do miejscowego
    urzędu i zapytać.